İstanbul “Türkiye'nin Bölgesinde Lider Olmasını Hedefliyoruz”

“Türkiye'nin Bölgesinde Lider Olmasını Hedefliyoruz”

08.05.2017 - 14:36 | Son Güncellenme:

.

“Türkiyenin Bölgesinde Lider Olmasını Hedefliyoruz”

Jeunesse Global’in faaliyet gösterdiği 141 ülke arasında Şubat-Mart döneminde en hızlı büyüyen ülke Türkiye oldu. Şirketin Türkiye, Balkanlar ve Kıbrıs Genel Müdürü Devrim Hamaratlar “Türkiye’nin bölgesinde lider olmasını hedefliyoruz” dedi.
Cilt bakımından gıda takviyelerine, kilo yönetiminden genç görünüm sistemi ürünleriyle 141 ülkede yer alan Jeunesse Global, faaliyet gösterdiği 141 ülke arasında Şubat-Mart döneminde en hızlı büyüyen ülke Türkiye oldu. Jeunesse Global’in Türkiye hedefleri ve ürünleri, Jeunesse Avrupa Başkanı Kyle Copeland, Türkiye Balkanlar ve Kıbrıs Genel Müdürü Devrim Hamaratlar ve Ürün Danışma Kurulu Direktörü Dr. William Amzallag’ın da katıldığı basın toplantısı ile tanıtıldı.
“Türkiye’nin bölgesinde lider olmasını hedefliyoruz”
Jeunesse Global’in Türkiye’deki hedefleri ve yenilikçi ürünlerini kamuoyuyla paylaşmak üzere düzenlenen basın toplantısına Jeunesse Avrupa Başkanı Kyle Copeland, Türkiye Balkanlar ve Kıbrıs Genel Müdürü Devrim Hamaratlar ve Ürün Danışma Kurulu Direktörü Dr. William Amzallag katıldı.
Türkiye, Balkanlar ve Kıbrıs Genel Müdürü Devrim Hamaratlar toplantıda yaptığı konuşmada, “Jeunesse Global’in misyonu, insanların potansiyellerini açığa çıkarmak, birbirlerini güçlendirirken genç görünerek, dünyaya pozitif etki etmesini sağlamaktır. ‘Tek Takım, Tek Aile, Tek Jeunesse’ sloganıyla hızla büyüyen Jeunesse, 140 ülkeye ulaşan başarı yolcuğunu artık Türkiye’de de sürdürüyor. Yenilikçi ve özel içerikli ürünleriyle ayrışan Jeunesse’in Türkiye’de çok büyük hedefleri var ve şimdiden önemli başarılara imza attık. Türkiye, Jeunesse dünyasındaki 141 ülke içerisinde Şubat-Mart döneminin büyüme lideri oldu. Bu başarı, Türkiye’deki hedeflerimiz açısından bizi çok motive etti. Jeunesse Global ürünlerinin Türkiye’de sevilmesi hedeflerimizi gerçekleştirmemizde ve kalıcı kılmamızda bize güç katıyor. 2017 yılı için 50 bin distribütör sayısına ulaşmak istiyoruz. Türkiye pazarına Luminesce, Instantly Ageless, Reserve ürünleriyle giren Jeunesse, 2017 yılında kendi bölgesinde birinci olmayı hedefliyor. Biz Jeunesse olarak, büyük ailemiz ve devrim yaratan ürünlerimiz kadar, Türk insanının azmine ve pozitif enerjisine de güveniyoruz. Türkiye’de de hızla büyüyerek, hedeflerimize birlikte büyük bir aile olarak yürüyecek, birlikte başarılı olacak, birlikte kazanacağız” dedi.
Jeunesse Avrupa Başkanı Kyle Copeland, “Jeunesse Global, dünyada her geçen gün büyümeye devam ediyor. Global perspektifte yaptığımız yatırımların bir yansıması olarak Türkiye’de de büyümeye devam ederek uzun yıllar pazarda kalma arzusu içerisindeyiz. Jeunesse olarak, dünya genelinde kabul görmüş etik kuralları her zaman için işimizin odak noktası olarak görüyoruz. Dolayısıyla yaptığımız her büyüme hamlesinde her inovatif ürünümüzde etik ilklerimize bağlılığımızdan asla taviz vermiyoruz” ifadelerini kullandı.