19.11.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Açıklamaya göre, Bakanlığın “Turkey Home” projesi kapsamında başlattığı çalışma sonucunda çekilen 8 film ve yazılan makaleler, Matador Network’te yayınlanmaya başladı. Matador Network ekipleri ayrıca, sosyal medyanın güçlü isimlerinden Tim Landis ve ailesinin İzmir, Dalyan, Efes ve Kapadokya tatilinin işlendiği 2 filmin yanısıra bu bölgelerin güzelliklerini aktaran 4 filmi ve 360 derece kameralarla çekilen 4 filmi yayına hazırladı.
4 makale yayınlandı
Bu çalışmaların dışında Matador Network’le yapılan işbirliğiyle ‘Türkiye’de ziyaret edilebilecek en romantik 8 yer’, ‘Türkiye’nin bir sonraki tatil planınızda yer alması için 8 sebep’, ‘Türkiye’deki en iyi doğal alanlar için seyahat rehberi’ ile ‘Türkiye’deki en iyi alışveriş noktaları’ başlıklı dört makale daha yayınlandı. Makalelerle Matador Network’ün etki alanında olan 100 milyonlarca takipçiye ulaşılması hedeflendi.