Ekonomi Türkiye tanıtım atağına kalktı

Türkiye tanıtım atağına kalktı

19.11.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Kültür ve Turizm Bakanlığı dünyanın önemli dijital seyahat ağlarından Matador Network’te Türkiye’nin tanıtımına başladı. Bakanlıktan yapılan açıklamada, dünyanın en büyük seyahat medyası şirketlerinden olan Matador Network’le başlatılan işbirliği çalışmalarının meyvelerini vermeye başladığı belirtildi.

Türkiye tanıtım atağına kalktı

Açıklamaya göre, Bakanlığın “Turkey Home” projesi kapsamında başlattığı çalışma sonucunda çekilen 8 film ve yazılan makaleler, Matador Network’te yayınlanmaya başladı. Matador Network ekipleri ayrıca, sosyal medyanın güçlü isimlerinden Tim Landis ve ailesinin İzmir, Dalyan, Efes ve Kapadokya tatilinin işlendiği 2 filmin yanısıra bu bölgelerin güzelliklerini aktaran 4 filmi ve 360 derece kameralarla çekilen 4 filmi yayına hazırladı.

4 makale yayınlandı

Bu çalışmaların dışında Matador Network’le yapılan işbirliğiyle ‘Türkiye’de ziyaret edilebilecek en romantik 8 yer’, ‘Türkiye’nin bir sonraki tatil planınızda yer alması için 8 sebep’, ‘Türkiye’deki en iyi doğal alanlar için seyahat rehberi’ ile ‘Türkiye’deki en iyi alışveriş noktaları’ başlıklı dört makale daha yayınlandı. Makalelerle Matador Network’ün etki alanında olan 100 milyonlarca takipçiye ulaşılması hedeflendi.