Vitrin Yaz pırıltısı

Yaz pırıltısı

14.08.1999 - 00:00 | Son Güncellenme:

Yaz pırıltısı

Yaz pırıltısı
Kozmetik sektörünün tanınmış markası Estee Lauder, yaz aylarına özel makyaj seçenekleri sunuyor.

Görüntü ile içerik arasındaki ilişkiyi iyi özetleyen bir söz vardır: "Göründüğün gibi ol ya da olduğun gibi görün."
Eğreti duran bir gülümseme ve güzel sözler ne kadar da başarılı bir maskedir "içeriği" gizlemekte, değil mi? Ancak "maske" ile makyajı ayırt etmek gerek. Ne de olsa makyajın, maske gibi "aldatma" işlevi yok.
Birçok kadının "vazgeçilmezi" makyaj ise, makyajda da birçok kadının "vazgeçilmezi" Estee Lauder'dır herhalde. Estee Lauder şimdi de yaz aylarına özel sunduğu makyaj seçenekleriyle gündemde. New York kökenli Estee Lauder markasının temeli 1946 yılında atılmış. Kurucusu Estee Lauder'ın adını taşıyan firmanın ürünleri 1985'ten bu yana tek yetkili sıfatını taşıyan Vepa Şirketler Grubu'nca ülkemize getiriliyor.
Estee Lauder Satış Sorumlusu Nurhan Ünal, Estee Lauder'ın gündemdeki ürünlerini içeren "Splash" serisinin dünya ile aynı anda Türkiye'de piyasaya çıktığını belirtirken, "Bu sezon bronzun üzerine parıltılar çok moda. Bizim sezon makyajımızda da buna yönelik ürünler var," diyor. Ünal, Estee Lauder'ın sezon makyajında iki ürünün öne çıktığını söylerken sözlerini şöyle sürdürüyor: "İlki Body Shimmer. Gold ve silver olarak iki rengi var. Bunları yüzünüzün ya da vücudunuzun istediğiniz yerine uygulayabilirsiniz. Altın ya da gümüş tonunda parıltı veriyor. Özellikle göz altında, dudaklarda ve dekoltelerde çok şık duruyor."
Nurhan Ünal öne çıkan ikinci ürünün ise Highshine Lip Lacquer adındaki dudak parlatıcılar olduğunu belirtiyor. 4 renk seçeneği sunan bu ürün de Ünal'a göre bronz tende çok güzel duruyor. Estee Lauder bronzlaşmak isteyenleri de düşünmüş. Vücuda ya da yüze geçici bronzluk sağlayan ürünleri bu kapsamda görüyoruz.
Estee Lauder'ın sezon makyajına anlatan Nurhan Ünal, bir de asla eskimeyen bir ürünleri olduğunu belirtiyor. 40 yıla yakın bir zamandır sürekli piyasada olan ve "Advanced Night Repair" adını taşıyan bu ürün, onarıcı bir serum olarak gündüz yüzde 90 oranında koruma, gece ise yüzde 95 oranında bakım sağlıyor. Ünal bu ürünün her yaşa ve her cilt tipine uyduğunu söylüyor.
Estee Lauder'ın bir diğer özelliği de müşterilerine uzman yardımı sunması. "Ürünlerin formülü çok özel. Bu nedenle kişiye özel ürünü sunmak için uzmanlarımız yardıma hazır," diyen Ünal, bu sayede kişiye özel bir bakım sağlandığını da sözlerine ekliyor.
"100 % Time Release Moisture Creme" ise geçen haftalarda ülkemize gelen en yeni Estee Lauder ürünü. Daha çok kuru ciltlere yönelik olan bu ürün, içerdiği 70 çeşit mineralle 12 saat boyunca cildi nemli tutarak önemli bir işlev görüyor.
Estee Lauder'ın parfümleri de çoğu kişi tarafından tanınıyor. Son dönemde öne çıkan Pleasures adındaki parfümün erkekler için olanı da ülkemize geldi. Nurhan Ünal, Pleasures'ın özellikle yaz için ideal olduğunu söylerken, Estee Lauder parfümlerinin genel karakterini de şöyle anlatıyor: "Çiçek ağırlıklı kokulardır. Örneğin bizim gelin kokusu dediğimiz saflık Beatiful adlı parfümde var. Beautiful dünyanın en çok satan parfümlerinden biridir."
Nurhan Ünal, Estee Lauder ürünlerinin kalite olarak en üst düzeyde olduğunu söylerken onları lüks olarak niteliyor. Estee Lauder ürünlerinin ambalaj ve dizayn olarak da lüks görünmesinin müşterileri korkuttuğunu belirten Ünal, buna karşın fiyatların "asla sanıldığı gibi çok yüksek olmadığını" vurguluyor.
Estee Lauder'ın 400'e yakın ürünü; Beymen, Vakko, Sevil Parfümeri, Yeni Karamürsel (YKM) gibi adreslerde bulunuyor.