İstanbul VODAFONE’A ’MÜŞTERİ SADAKATİ’ ALANINDA ULUSLARARASI ÖDÜL

VODAFONE’A ’MÜŞTERİ SADAKATİ’ ALANINDA ULUSLARARASI ÖDÜL

22.08.2016 - 10:47 | Son Güncellenme:

.

VODAFONE’A ’MÜŞTERİ SADAKATİ’ ALANINDA ULUSLARARASI ÖDÜL

Vodafone Türkiye, Loyalty360 Ödülleri’nde büyük ödülün sahibi oldu.
Vodafone Türkiye, Sadakat Pazarlamacıları Derneği tarafından her yıl ABD’de düzenlenen ve dünyanın en iyi müşteri sadakati ödülleri arasında yer alan Loyalty360 Ödülleri’nde büyük ödülün sahibi oldu. Vodafone, dünya çapında en iyi müşteri sadakat programlarının değerlendirildiği platformlardan biri olan Loyalty360 Ödülleri’nde uluslararası kategoride bulunan ‘360 derece Müşteri Sadakati’ dalında Platinum Ödül’ü aldı. Vodafone’un ödüle layık görülmesinde “Avantaj Cepte” mobil uygulaması, “Vodafone Red”, “Vodafone FreeZone” ve “Vodafone KaraKartal” platformları ile “Esnaf” programının başarısı rol oynadı.
"Bu ödül müşteri sadakatine verdiğimiz önemin bir sonucu”
Vodafone Türkiye’nin Loyalty360 Ödülleri’ndeki başarısını değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, “Vodafone Türkiye olarak, mobil teknolojilerin gücüyle abonelerimizin hayatını kolaylaştıracak fırsat ve avantajlar sunmaya devam ediyoruz. Müşterilerini faaliyetlerinin merkezine yerleştiren bir şirket olarak, abonelerimizin hayatını kolaylaştırarak, onlara özel platformlar sunuyoruz. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz Avantaj Cepte, Vodafone Red, Vodafone FreeZone, Vodafone KaraKartal ve Esnaf platformları ile dünyanın en prestijli müşteri sadakat programlarının değerlendirildiği Loyalty360 Ödülleri’nde ödüle layık görülmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Uluslararası arenada yüksek saygınlığa sahip bir ödül organizasyonunda bu ödüle layık görülmemiz müşteri sadakatine verdiğimiz önemin bir sonucu niteliğinde bulunuyor. Vodafone Türkiye olarak, müşterilerimize avantaj sunan ürün ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz” dedi.
Vodafone, “Avantaj Cepte” mobil uygulaması ile 17. kez ödül kazandı
Şirket açıklamasına göre Vodafone Red platformunun tüm fırsatlarını bir araya toplayan ve abonelerin bu fırsatlardan kolayca yararlanabilmelerini sağlayan 2Avantaj Cepte’ mobil uygulaması, Vodafone’un Loyalty360’da kazandığı bu ödül ile birlikte 17. kez ödüle layık görülmüş bulunuyor. Loyalty360 Ödülleri’nde geçtiğimiz yıl da Altın Ödül’e layık görülen “Avantaj Cepte” uygulaması Vodafone’luların 365 gün boyunca kendilerine özel indirimlerden faydalanabilmesini sağlıyor. Ayrıca aboneleri bu indirimlerden bulundukları konuma göre anında ve kolayca haberdar ediyor. Vodafone’un Ekim 2010’da hayata geçirdiği Vodafone Red platformu ise sunduğu sayısız avantajla abonelerinin hem hayatını kolaylaştırıyor hem de iletişim ihtiyaçlarını karşılıyor.
Tarife, paket, kampanyaya bağlı olmayan Vodafone’un 25 yaş ve altı abonelerine sunduğu gençlik kulübü Vodafone FreeZone; sinema, festival ve konser biletleri ile eğitim, giyim, yemek, seyahat alanlarındaki sayısız avantajla milyonlarca gencin bütçesini hafifletiyor, onların gençliklerini özgürce yaşamasına katkıda bulunuyor. Loyalty360 Ödülleri’nde geçtiğimiz yıl Gümüş Ödül’e layık görülen “Vodafone KaraKartal” destek platformu ise, Beşiktaşlı abonelerine tarifeye ek aylık bir ücretle hem takımlarına destek olma hem de maç bileti, imzalı forma, takım uçağıyla deplasman maçlarına gitme, antreman ziyaretleri gibi birçok benzersiz ayrıcalıktan yararlanma fırsatı sunmaya devam ediyor. Vodafone Avantaj Cepte mobil uygulaması üzerinde sunulan ‘Avantajlı Dükkan’ platformu ile Vodafone Esnaf aboneleri de, kendi kampanyalarını yüzbinlerce Vodafone abonesine duyurabiliyor. Bilgisayar, tablet yada akıllı telefonundan siteye girerek önce kendi hesabını oluşturan Vodafone Esnaf aboneleri, daha sonra kampanyanın detaylarını giriyor. Vodafone da bu kampanyayı 22 milyon abonesinin kulanımına hazır olan Avantaj Cepte mobil uygulaması üzerinden ücretsiz yayınlıyor.