Özellikle yağ yakmanızda faydalı olacak ve size tokluk hissi verecek yiyecekleri tüketmeniz gerekir.

C vitamini destekli meyveler sizi hem zinde tutacaktır hemde aç kalmanızı önleyecektir. Elma, kivi, muz gibi meyveler tüketmeniz son derece önemli. Günde bir adet kivi yediğinizde size gerekli olan vitamin miktarını karşılamış olursunuz.



Yoğurt ve su tüketimi eksik etmemeniz gerekenler yağ yakmanıza yardımcı olacak besinler arasında büyük rol oynuyor. İçinde zengin miktarda kalsiyum barından yoğurt, bel ve göbek bölgelerindeki yağlanmalara engel olup sonradan yağlanmalara karşı önlem olacaktır.

Vücudun yüzde 65'inin su olduğunu ve en temel ihtiyacımız olduğunu hatırlatarak suyun önemini kısaca belirtelim. Tüm dengeleyici ve yineleyici özellikleri içinde barındıran su, bolca tüketmeniz gereken besinler arasında ilk sırada. Kan dolaşımını hızlandırdığından yağ yakımını ve dolasıyla kilo vermenizide kolaylaştıracaktır. Günde en az 2 litre su tüketmeniz gerekir.

Yulaf, brokoli, beyaz lahana, sizi tok tutacak en önemli besinlerden. Protein ihtiyacınızı karşılayacak ürünlerden et, metobolizmayı çalıştırdığından yine yağ yakımında en büyük destekçiniz. Tavuk eti, köfte, yumurta ve peynir beslenme takviminizde mutlaka olmalı.