Songül Hatısaru

Songül Hatısaru

songul.hatisaru@milliyet.com.tr

Tüm Yazıları

İnternet, özellikle de mobil internet artık hayatımızın bir parçası. Bizi dünyaya bağlayan sosyal ağlar, trafik çilesini katlanılır kılan müziğimiz bu sayede ‘cebimizde’, parmağımızın ucunda... Ancak bütün bunlar kullanıcılar için yeni bir stres kaynağı da aynı zamanda. Zira kotadan eksilen her megabayt, kullanıcılarda “Ya sosyal ağlarımdan koparsam” endişesini doğuruyor. Vodafone’un yeni geliştirdiği paketler, tam da bu “endişeli kullanıcıların” derdine derman olacak nitelikte...

Operatör, Türkiye’de ilk defa Facebook, Instagram, YouTube, Spotify, WhatsApp, Twitter ve Messenger gibi dünyanın en popüler uygulamalarını, internetten yemeyen “Vodafone Pass” paketleri geliştirdi. Pass paketlerinin tanıtımı Bodrum’da yapıldı. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, Vodafone Pass’in tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, gelişen teknolojilerle birlikte kullanıcıların yeni “normalinin” sürekli bağlı kalmak olduğunu söyledi.

Haberin Devamı

‘Oyunu değiştirdik’

Hızla dijitalleşen dünyada kullanıcıların biten gigabaytlarla uğraşmak, ek paket almaya çalışmak ve WiFi peşinde koşmak istemediğini belirten Aksoy, “En özel duygu ve anılarımızı paylaştığımız, yemekten müziğe pek çok tutkumuzu yaşadığımız dijital dünyada gigabaytların da ölçüsü olmasın istedik. Gigabayt sayma dönemini sona erdiren yeni paketlerimizle, tüm abonelerimize sınırlara takılmadan tutkularını yaşayabilecekleri bir internet deneyimi sunuyoruz” dedi.

Aksoy, yeni Vodafone Pass paketlerinde Türkiye’de ilk kez en popüler video, müzik, sosyal medya ve iletişim uygulamalarının bir arada olduğunu ve tarifedeki internetten yemediğini dile getirdi. “Böylece pazardaki oyunu değiştirip, gigabaytların konuşulduğu bir dünyadan uygulamaların ve içerik servislerinin konuşulduğu, abonelerimizin diledikleri internet deneyimini yaşayabilecekleri bir dünyaya geçerek ‘Vodafone’da tutkularınızı yaşamak için sınırlara yer yok’ diyoruz” diyen Aksoy, şirket olarak abonelerin hayatını yenilikçi ürünlerle kolaylaştırmaya devam edeceklerini ifade etti.

Haberin Devamı

Alt yapıya 1 milyar

Vodafone Red abonelerinin, dijitalleşmeye dayalı kullanım alışkanlıkları ve dijitalleşme konusundaki ısrarcı tavırları ile kendilerini hem gururlandıran hem de motive eden bir kitle olduğunu aktaran Aksoy, “Son bir yılda Vodafone Red’lilerin internet kullanımı yüzde 80 artarak aylık ortalama internet kullanımı 6 GB’a ulaştı” dedi.

Aksoy, Vodafone Red’lilere, bol internetli tarifeler, yurtdışında da geçerli tarifeler, yurtdışıyla yurtiçi gibi konuşma imkanı, VIP transfer, havalimanında ücretsiz lounge, marka indirimleri ve aile indirimi gibi ayrıcalıklarla son bir yılda toplam 317 milyon liralık fayda sağladıkları bilgisini verdi. Son 10 yılda yaptıkları yatırımın 20 milyar liraya çıktığını anımsatan Aksoy, “Geçtiğimiz yıl yaptığımız yatırım ise 1.2 milyar lira. Önümüzdeki yıl da 1 milyar liranın üzerinde yatırım yapmayı planlıyoruz. Bu yatırımın hemen hemen tamamı alt yapıya gidecek” ifadelerini kullandı.

Sosyal ağdan kopamayanlar artık megabayt saymayacak

Paket fiyatları ayda 6 liradan başlıyor

Vodafone’lular, Vodafone Pass İletişim, Vodafone Pass Müzik, Vodafone Pass Video ve Vodafone Pass Sosyal paketlerini ayrı ayrı satın alabilecek. Vodafone Pass ek paketleri, ayda 6 liradan başlayan fiyatlarla sunulacak. Yeni Vodafone Pass paketlerine sahip olmak isteyen Vodafone Red’liler için de yeni tarifeler geliştirildi. Buna göre, Red 10, Red 15 ve Red 20 olmak üzere 3 farklı seçenekten oluşan yeni Vodafone Red tarifeleriyle abonelere 20 GB’a kadar mobil internet ve 4000 dakikaya kadar konuşma imkanı sağlanacak. Vodafone Pass İletişim, Vodafone Pass Müzik, Vodafone Pass Video ve Vodafone Pass Sosyal paketleriyle sınırsız internet deneyiminin yaşatılacağı yeni Red tarifelerinde, Vodafone’lular ve sabit hatlar ile sınırsız konuşma ayrıcalığı da devam edecek. Yeni Vodafone Red tarifeleri, ayda 59 liradan başlayan fiyatlarla sunulacak. Öte yandan Vodafone Red’liler, yeni “Her Şey Dahil Pasaport – Dünya” hizmetiyle tam 103 ülkede tarifelerindeki tüm içeriği tıpkı Türkiye’deymiş gibi kullanabilecek. Aboneler, yeni eklenen 59 ülkede günde 34.90 liraya, diğer 44 ülkede ise günde 14.90 liraya bu hizmetten yararlanabilecek.