Yaprak Aras

Yaprak Aras

-

Tüm Yazıları
Haberin Devamı

14 Şubat yaklaştıkça markalar da Sevgililer Günü kampanyalarına başladı. Özellikle moda ve güzellik markaları, son birkaç yıldır en az offline kadar online mecralarını da kampanyalar için kullanıyor. Online sitelerinin yanı sıra markaların blogları, sosyal medya kanalları ve mobil uygulamalar, 14 Şubat kampanyalarının tercih edilen kanallarından. Facebook üzerinden düzenlenen ürün veya indirim hediyeli yarışmalara romantik Instagram fotoğrafları ve Vine videoları eşlik ediyor. Sevgiliye alınabilecek hediyeler Pinterest’te pinleniyor, Instagram romantik fotoğraflarla doluyor. Bazı markalar doğrudan ve yalnızca aşk temasına yoğunlaşırken bazıları da ürünlerini ön plana çıkararak yaratıcı kampanyalar düzenliyor.
Dijital platformların iddialı isimlerinden Michael Kors’un geçtiğimiz yıllarda düzenlediği ‘Falling in Love’ kampanyası, en başarılı örneklerden biriydi. Takipçilerine, Sevgililer Günü’nde neye, nereye, kime aşık olduklarını soran marka, bunları Twitter ve Instagram üzerinden paylaşmalarını istemişti.
Bu sene Türkiye’de de Sevgililer Günü için çok sayıda dijital kampanyalar düzenleniyor.Mavi’nin online’daki Sevgililer Günü’ne özel kampanyasının teması, “âşık oldum”. 14 Şubat’a kadar mağazalardaki #aşıkoldum kartlarını en sevdiği Mavi ürününe takıp, fotoğraf veya videosunu Twitter, Instagram ya da Vine’da #aşıkoldum hashtag’iyle paylaşanlar, hediye kazanma şansı elde ediyor. İsteyenler yarışmaya c18mavi.com üzerinden de katılabiliyor. Hediyeler öncelikle herkesin ‘aşık olduğu’ ürünleri kapsıyor. Ayrıca parfüm, 50 TL’lik hediye çeki, kartuş puan gibi ödüller de var. Yarışmanın detayları c18asikoldum.mavi.com’dan takip ediliyor.
c18n11.com ise Twitter üzerinden bir kampanya düzenliyor. 14 Şubat’a kadar devam edecek “Aşk Kilidi” temalı kampanyada sevgililerin isimlerini yazıp #askkilidi hashtag’iyle en yaratıcı şekilde tweet’lemesi bekleniyor. Geçtiğimiz hafta başlayan kampanya dahilinde 14 Şubat’a kadar her günün en yaratıcı katılımcısı, sürpriz hediye kazanıyor. Bugüne kadar Fossil saat, Prada parfüm ve Nike ayakkabı kazanan yarışmacıların ödülleri, twitter.com/n11com adresinden açıklanıyor. Yarışma sonunda aşk kilidini en yaratıcı şekilde tweet’leyen ayrı bir kazanan daha olacak.