2020 yılında en çok izlenen oyun ve eğlence yayıncıları

Pandemi döneminde insanların ilgisinin büyük kısmını çeken oyun ve eğlence dünyasında en çok izlenen isimler listesi yayınlandı. 2020 yılında en çok izlenen isimlerin ve takipçi sayılarının paylaşıldığı listeye göre açılan canlı yayınlarda anlık izleyici sayılarının toplamda 800 bini aşıyor olması göze çarpıyor...

2020 yılında en çok izlenen oyun ve eğlence yayıncıları

800 bini aşan izlenme sayıları

800 bini aşan izlenme sayıları

Pandemi döneminde insanların ilgisinin büyük kısmını çeken oyun ve eğlence dünyasında en çok izlenen isimler listesi yayınlandı. Geçtiğimiz günlerde Nimo TV'nin açıkladığı listede 2020 yılının en çok izlenen 10 Türk yayıncısı izleyicileriyle paylaşıldı. Bu verilere göre açılan canlı yayınlarda anlık izleyici sayıları toplamda 800 bini aşabiliyor.

2020 yılı içinde en çok izlenen 10 Türk yayıncı

2020 yılı içinde en çok izlenen 10 Türk yayıncı

Paylaşılan listeye bakıldığı zaman, yayıncıların takipçi sayılarının yüz binleri aştığı görülüyor. Daha çok tek ve çok oyunculu yayınların yapıldığı platformda,  2020 yılı içinde Türkiye’de anlık izleyici kitlesinin 800 bini aştığı gözlemleniyor Ayrıca yapılan açıklama da, 2020 yılında Türkiye’de 55 milyon dakika izlenme aldığı belirtiliyor. Böylesine anlık bir canlı yayın izlenmesi daha çok Z ve Y kuşağının yer aldığı oyun platformlarına olan ilginin önümüzdeki dönemde daha da artacağını gösteriyor.

Y ve Z kuşağı izleyeceği içeriği kendisi seçiyor

Y ve Z kuşağı izleyeceği içeriği kendisi seçiyor

Bilgisayar kullanımının artışı ve mobil telefon işlemcilerinin yükselmesiyle vaktinin büyük çoğunluğunu bu yeni sosyal medya mecralarında geçiren Y ve Z kuşağı artık kendi ekranında görmek istediği kişileri, maddi olarak destekleme eğilimi de gösteriyor. Instagram, Facebook gibi sosyal medya devlerinin canlı yayın özelliklerini bünyelerine almasıyla, Youtube gibi platformların bu özelliklerine ayrıca paralı abonelik özelliklerini de eklemesiyle hem bu mecraların yayın saatlerinin arttığı hem de gençlerin bu mecralara daha da çok vakit geçirdiği gözlemleniyor. 

İlgi artıyor

İlgi artıyor

Sosyal medya platformlarının yükselişi ve canlı yayın izlenme saatlerinin artışı Türkiye'nin oyun ve eğlence pazarında dünya genelinde bir üstünlük kuracağını düşündürtüyor. Önümüzdeki dönem bu mecraların pek çok yayıncı, marka ve kullanıcının ilgi odağında olacağı bir gerçek.
 

Bu makaleye ifade bırak