Cadde ŞÖHRETLER GAZiNOSU KAPILARINI AÇTI

ŞÖHRETLER GAZiNOSU KAPILARINI AÇTI

27.10.2010 - 01:00 | Son Güncellenme:

Odeon Müzik, Türk sineması ve tiyatrosuna adını altın harflerle yazdıran ustaların plaklara okuduğu eserleri bir albümde topladı. ‘Şöhretler Gazinosu’, sizi geçmiş güzel günlere götürecek

ŞÖHRETLER GAZiNOSU KAPILARINI AÇTI

- Ayhan Işık, Sadri Alışık, Neriman Köksal, Tolga Aşkıner, Kerem Yılmazer, Nebahat Çehre, Fikret Hakan, Parla Şenol, Bora Ayanoğlu, Suzan Avcı, Lale Belkıs, Sevda Ferdağ ve Sezer Güvenirgil...
- Bazıları hayatta değil artık ama Odeon Müzik’in Çiçek Bar’da düzenlediği basın toplantısına katılanlar anlattıklarıyla onların yokluğunu hissettirmedi.
- Nebahat Çehre, Suzan Avcı, Çolpan İlhan, Sezer Güvenirgil eskileri konuşurken içeri ‘yakışıklı jön’ Tarık Akan girdi. Tam o anda Ayhan Işık’ın öpüşme sahneleri ekrana yansıyınca, dayanamayıp araya girdim: “Ayhan Bey bayağı ateşli öpüşüyormuş...”
- ORTAK kararla şu cevap veriliyor: “Yok hayır, Ayhan sadece dokundururdu ve kafasını hareket ettirerek o hissi verirdi. Asıl Fikret Hakan çok şiddetli öperdi.”
- Şöhretler Gazinosu albümünde, her biri klasik olan ‘Büklüm Büklüm’, ‘Gönül Belası’, ‘Vız Gelir Dünya’, ‘Al Yanaklım’, ‘Hayat Boş’, ‘Aşktan da Öte’, ‘İnanmam’, ‘Çingene’, ‘Şeker Alalım’, ‘Tophane Rıhtımında’, ‘Tabya Başında’ ve ‘Vermediler ki’ adlı şarkılar bulunuyor.


Odeon Müzik, önceki gün Çiçek Bar’da ‘Şöhretler Gazinosu’ için basın toplantısı düzenledi. Türk sinemasının usta isimlerinin katıldığı gecede renkli anlar yaşandı.
Sezer Güvenirgil ve Parla Şenol eski 45’liklerini sahnede söylerken, Suzan Avcı, Çolpan İlhan ve Sevda Ferdağ da tempo tuttu. Nebahat Çehre’nin ‘Büklüm Büklüm’ parçasını söylediği 45’lik çalarkan sesinin güzelliği karşısında başta Tarık Akan olmak üzere hemen herkes, “Niye sahneyi bıraktın?” diye serzenişinde bulundu.
“Biz sinemadan neredeyse hiç para kazanmadık” diyen Çehre’ye, Güvenirgil de katıldı ve o günlerin işleyişini anlattı: “Sinemada oynarken bize altı aylık bono verirlerdi. Günü geldiğinde de genellikle ödenmezdi. Sinemadan o dönemde kimse para kazanmamıştır. Buradaki herkes kelimenin tam anlamıyla emekçidir. Gazino tarafında sistem daha iyiydi. Başlarken avans verilir genelde de paralar ödenirdi.”