Cumartesi Bohem ve modernin buluşması

Bohem ve modernin buluşması

17.12.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

New York’ta ikinci trunk show’unu gerçekleştiren JUJU markası bohem stille modern tarzı buluşturuyor

Bohem ve modernin buluşması

Özlem Çullu ve eşi Caner Çullu’nun yarattığı JUJU, geçtiğimiz hafta New York’taki Bergdorf Goodman’da ikinci özel şovunu (trunk show) gerçekleştirdi. Özlem Çullu, New York için oranın dondurucu kışlarını düşünerek bol kürklü malzemelerle çalıştıklarını söylüyor. “Kürklü küpe ve kolyelerin yanı sıra, her sezon farklı dokunuşlarla tasarladığımız XL gül ağacı ve abanoz küpelerimizle, XL iki veya üç kere dolanarak veya tek, oldukça uzun kullanılan kolyelerimiz var. Her zamanki gibi ahşap, doğal renklerin hakim olduğu, aynı zamanda yılbaşının ruhuna uygun bol siyah ve kırmızı kullandığımız bir koleksiyon oldu” diyerek sözlerine devam ediyor.

Haberin Devamı

Bohem ve modernin buluşması

JUJU’da hem kadın hem erkekler için küpe, kolye, bileklik ve yüzükler sunuluyor. Çullu, eşi Caner Çullu’nun tasarımlarını bohem şık olarak tanımlıyor. “Afrika kabilelerinden Kızılderili desenlerine kadar bohem olan her tarzdan esinleniyor ve bunları modern dokunuşlarla şıklaştırıyoruz. Örneğin abanozu alıp küpe şeklinde tasarlayıp, o doğal malzemeyi Swarovskilerle kaplıyoruz” diyerek anlatıyor tasarım sürecini. Kendilerini özel kılan özelliğin de farklı malzemeleri kombinlemeleri olduğunu şöyle dile getiriyor: “Abanozdan gül ağacına kadar doğaya ait her türlü malzemeyi, lapisten mercana tüm yarı değerli taşları ve deriden süete tamamlayıcı doğal kumaşları altın ve gümüşle karıştırıyoruz.”

Tılsım anlamında

Haberin Devamı

Markanın isminin üzerinde taşıdığın, sana uğur getiren tılsım anlamına geldiğini belirten Çullu, şu anda bahar koleksiyonunu hazırladıklarını, çok renkli bir koleksiyon sunacaklarını belirtiyor. Tasarımların fiyatları kolyeler için ortalama 250-550, küpeler için 120-450 lira arasında değişiyor.

Kişiye özel tasarım yapıyorlar

Özlem Çullu sezon koleksiyonlarının dışında kişiye özel tasarımlara da çok fazla talep geldiğini ekliyor. Çullu markanın özellikle kolye ve küpelerinin ön plana çıktığını, gençten yaşlıya çok geniş bir yaş grubunun tercih ettiğini anlatıyor: “Genelde çok farklı bulduklarını ve tüm gün takabildiklerini söylüyorlar. Gündüz de gecebir abiyeyle de kullanılabiliyor olması cazip geliyor.”