Cumartesi ‘Bu da bizim iki numara’

‘Bu da bizim iki numara’

31.03.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:

Tasarımcılara ait ‘kolay ulaşılabilen’ alt markaların sayısı artıyor

‘Bu da bizim iki numara’

Ünlü moda tasarımcıları ve lüks modaevleri daha geniş bir kitleye hitap etmek için daha makul fiyatlı ‘diffusion line’ adı verilen alt markalar oluşturuyor. Dünyada alt markası olmayan büyük marka neredeyse kalmadı. Türkiye’de de çok farklı değil elbette. Böylece bizim tasarımcılar defilelerde kendi çizgilerini, yaratıcılıklarını ve tasarım tekniklerini konuşturup hazırgiyim koleksiyonları sayesinde daha giyilebilir oluyorlar.
* Özlem Süer’in gece kostümleri ve gelinlikleri dışında yaklaşık üç yıldır Özlem Süer House adıyla satışı yapılan bir alt markası var. Yurtdışında Oez Sue adıyla tanınan bu markanın dikkat çeken özellikleri tasarımların limitli adetlerde oluşu, Özlem Süer tonları olarak bilinen mat tonların yanında canlı renklerin de yer alması. Koleksiyonun fiyatları 50-1000 TL arası değişiyor.
* Gamze Saraçoğlu’nun sadece limango.com üzerinden sattığı hazırgiyim markası Purely’de klasik çizgisinden farklı olarak günlük kullanıma yönelik trikolar, elbiseler ve tişörtler yer bulmak mümkün.
* Tuvana Büyükçınar’ın Tutti adını verdiği markası bugüne kadar Harrods, Bloomingdale’s, Harvey Nichols gibi ünlü mağazalarda da satıldı. Tutti’nin Şeker İlavesiz isimli son koleksiyonu da neşeli desenler ve farklı renkleri uygun fiyatlara sunuyor.
* Özgür Masur’un ise Soul adını verdiği yeni bir markası var. İlk koleksiyonu 24 parçadan oluşuyordu ve trendyol.com’da satışa sunulmuştu.
* Simay Bülbül’ün Pure, Mehtap Elaidi’nin Kaftan markalarının yanı sıra Özlem Kaya Sugarfree, Niyazi Erdoğan da Nyaxi adını verdiği yeni markalarının hazırlığı içinde.