Dünyaİsrail, bu kez okulu hedef aldı

İsrail, bu kez okulu hedef aldı

18.11.2025 - 07:00 | Son Güncellenme:

İsrail ordusunun ateşkesi ihlal ederek Gazze kentinde yerinden edilmiş Filistinlilerin sığındığı bir okulun girişi ve arka bahçesine bomba atması sonucu 10 Filistinli yaralandı.

İsrail, bu kez okulu hedef aldı

Gazze’deki Sivil Savunma Müdürlüğü Sözcüsü Mahmud Basal, İsrail ordusunun insansız hava aracıyla (İHA) Gazze kentinin orta kesiminde Derec Mahallesinde bulunan yerinden edilen Filistinlilerin sığındığı bir okulun kapısı ve arka bahçesindeki çadıra bomba attığını belirtti. Basal, İsrail saldırısının aralarında kadın, çocuk ve yaşlıların da bulunduğu 10 Filistinli sivilin yaralanmasına yol açtığını aktardı. İsrail hapishane ve gözaltı merkezlerinde son iki yılda en az 98 Filistinlinin hayatını kaybettiği de belgelendi.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler