EgeAtıklar sanata dönüşüyor

Atıklar sanata dönüşüyor

04.04.2026 - 00:01 | Son Güncellenme:

Menteşe Uluslararası Gençlik Merkezi tarafından COP31 İklim Zirvesi hazırlıkları kapsamında düzenlenen etkinlikte, gençler atık yönetimi ve sıfır atık konularında teorik eğitimler alırken atık cam şişeleri dekoratif sanat eserlerine dönüştürerek geri dönüşümün önemini uygulamalı olarak deneyimledi.

Atıklar sanata dönüşüyor

Program kapsamında sergilenen “Çöpün Hikayesi” temalı drama performansı ile çevre kirliliğine karşı empati odaklı bir farkındalık oluşturulurken, yetkililer iklim kriziyle mücadelede gençlerin öncü rol oynamasından duydukları memnuniyeti dile getirerek bu tür sürdürülebilir çevre projelerinin artarak devam edeceğini vurguladı.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler