EgeEşrefpaşa Hastanesi’nde sona gelindi

Eşrefpaşa Hastanesi’nde sona gelindi

18.02.2026 - 00:41 | Son Güncellenme:

Türkiye’nin ilk ve tek belediye hastanesi olan Eşrefpaşa Hastanesi’nin 2020 depremi sonrası hasar gören birimlerinin yerine inşa edilen yeni ek hizmet binasında kaba inşaat tamamlanarak ince işçilik aşamasına geçildi.

Eşrefpaşa Hastanesi’nde sona gelindi

Toplam 549 milyon liralık yatırımla hayata geçirilen ve Temmuz 2026’da tamamlanması hedeflenen 7 katlı modern tesis; bünyesindeki 6 ameliyathane, yoğun bakım üniteleri ve acil servis ile hastanenin hizmet kapasitesini en üst seviyeye çıkaracak. Projenin önemini vurgulayan Başhekim Doç. Dr. Başak Bayram, “Yeni yapıyla birlikte ikinci seviye acil servis, 6 ameliyathane, 1 sezaryen salonu ve 1 doğumhane kazanıyoruz. Hastanemiz mevcut hizmetini genişleterek daha üst seviyede sağlık hizmeti sunacak” diyerek yeni binanın İzmir için taşıdığı kritik rolü belirtti.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler