Geri Dön
EgeHareket zamanı

Hareket zamanı

Hareket zamanı

‘Allianz Motto Hareket’in İzmir’deki dönem kapanışı şenlikle kutlandı. 200’ün üzerinde çocuk ve 50 gönüllü
bir araya geldi. Kurumsal İletişim Direktörü İmir, 8 yılda 42 bin miniğe ulaşmayı hedeflediklerini kaydetti.

Sigorta sektörünün güçlü oyuncularından Allianz Türkiye, çocukların hareket ve spor yoluyla sağlıklı büyümelerine katkı sağlamayı hedefleyen kurumsal sosyal sorumluluk programı “Allianz Motto Hareket”in ilk dönemini İzmir’deki şenlikle kapattı. Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) işbirliğiyle Çiğli Eğitim Parkı’nda düzenlenen Allianz Motto Hareket Şenliği’nde 200’ün üzerinde çocuk ve 50 gönüllü bir araya geldi. Çocuklar, 32 hafta boyunca öğrendikleri atletizm, korfboll ve bocce gibi aktiviteleri sergileme imkanı buldu. Ayrıca program için yaratılan üç karakter; sevimli hareket canavarı Motto Hareket, yaramaz Kıpır ve oyun delisi Zıpır da şenlikte miniklere eşlik etti.

Sağlıklı yaşam vurgusu

Allianz Motto Hareket ile 8 yılda tüm Türkiye’de 42 bin çocuğa ulaşıp spor ve sağlıklı yaşam kültürünün toplumda yaygınlaşmasına katkıda bulunmayı hedeflediklerini belirten Allianz Türkiye Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Ofisi Direktörü Burçun İmir, “Allianz Grubu’nun ‘Gelecek Nesilleri Cesaretlendirmek’ misyonundan da yola çıkarak merkeze çocuklarımızı aldığımız Allianz Motto Hareket ile hareket becerisi kazandırmanın ötesine geçmek, yaşamları boyunca kullanabilecekleri nitelikte eğitimler vermek istedik. Onlara karakter gelişimi, bağ kurabilme, aktif katılım ve özgüven becerilerini kazandıran, onların akademik, sosyal ve duygusal özelliklerinin gelişimine katkı sağlayan bir modele odaklandık” diye konuştu.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler