25.04.2010 - 01:00 | Son Güncellenme:
İZMİR Milliyet
İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) “İzmir Marka Kent Stratejik Planı” ihalesi düzenlemişti. Art Grup, Wolff Olins, Kita Tasarım, American Word Services ve TNS Araştıma Şirketi kazanmıştı.
Konsorsiyum, İzmir’in doğru bir analizini yapmak için araştırma çalışmalarına başladı. “İzmir Marka Kent Strateji Tanıtım Toplantısı” gerçekleştirildi. Art Grup liderliğindeki oluşumun üyeleri kentin dünyada ve Türkiye’de daha etkili tanıtımı için İzmir’deki fikir liderlerinin, yerli ve yabancı turistlerin, yabancı yatırımcıların ve yurtdışında yaşayanların gözünde İzmir’in analizinin yapılacağını açıkladı.
Tüm dünyada gerçekleştirilen sokak röportajları, fikir önderleriyle yüz yüze görüşmeler ve anketlerle İzmir’in doğru analizinin yapılacağı belirtildi. Bu amaçla şimdiye kadar bin 854 kişiyle İzmir algısı üzerine görüşüldüğü bildirildi.
Patlamaya hazır bir şehir
Konsorsiyum Başkanı, Art Grup Eşbaşkanı Fehmi Özkan, “Türkiye’de bir ilk olan bu projeye heyecanla başladık. Kanaat önderlerinden çok değerli fikirler alıyoruz. İzmir, tarihi ve kültürel birikimi, hemen her alandaki turizm potansiyeliyle patlamaya hazır bir şehir. İzmirlilerle elbirliği içinde İzmir’i marka kent yapacağız. Mayıs sonunda araştırma kısmını tamamlayıp strateji geliştirmeye geçmeyi planlıyoruz. Tüm bu süreçleri İzmirlilerle paylaşacağız” dedi.
Hüsnü Özyeğin Mükemmellik Sempozyumu’nda
Türkiye Kalite Derneği (Kal-Der) İzmir Şubesi’nin her yıl düzenlediği “Mükemmelliği Arayış Sempozyumu” 5 ve 6 Mayıs’ta yapılacak. Tepekule Kongre ve Sergi Merkezi’nde “sürdürülebilir başarı” ana temasıyla gerçekleştirilecek. “Uyum, güçlü yapı ve ilişki yönetimi” konuları ele alınacak. İzmirli ünlü işadamı Hüsnü Özyeğin de konuşmacı olarak katılacak. Özyeğin, bankaların genel müdürlüğünden kurucusu olduğu Finansbank’a kadar iş dünyasında yaşadıklarını anlatacak. Özyeğin, kalıcı hale getirdiği başarısının sırlarını paylaşacak, önemli ipuçları verecek.