EgeMinik öğrenciler doğayla buluştu

Minik öğrenciler doğayla buluştu

30.05.2026 - 00:00 | Son Güncellenme:

Buca Belediyesi Pırlanta Çocuk Oyun ve Aktivite Merkezleri’nin 4-6 yaş grubu öğrencileri, Tarım Okulu ve Atalık Tohum Merkezi’ni ziyaret etti.

Minik öğrenciler doğayla buluştu

Minik öğrenciler, doğayla iç içe geçen etkinlikte toprağa dokunup bitkileri yakından tanıma fırsatı buldu. Buca Belediye Başkanı Görkem Duman, çocukların erken yaşta doğayla bağ kurmasının önemine dikkat çekerek, “Çocuklarımızın toprağı tanıyan, üretimin değerini bilen bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Tarım Okulumuz ve Atalık Tohum Merkezimizde çocuklarımızı doğayla buluşturmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

 

 

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler