22.02.2026 - 00:00 | Son Güncellenme:
‘Kız çocuğu hasretim vardı’
Karabağlar Belediyesi personeli Mahmut Yıldırım ile minik Ayşe Nisa’nın yolları, üç ay önce bir pencere selamıyla kesişti. Dört erkek çocuk babası olan Yıldırım, bu bağın kendisi için anlamını, “İçimde bir kız çocuğu hasreti vardı. Ayşe Nisa ile göz göze gelince bu samimiyet başladı. Artık her geldiğimde gözüm camda onu arıyor, onu gördüğümüz zaman çok daha mutlu çalışıyoruz” sözleriyle dile getirerek çocukların her daim en iyi yoldaşları olduğunu vurguladı.

Kalpli resimler hazırlıyor
Şoför amcası için kalpli resimler hazırlayan Ayşe Nisa’nın bu heyecanına ortak olan anne Arzu Akçay ise, iletişimin her meslekte ne kadar kıymetli olduğunun altını çizdi. Kızının her sabah kamyon sesini duyunca pencereye koştuğunu belirten Akçay, “Kızım bu dostlukla çok mutlu oluyor. Beyefendiyle aralarında kurulan bu bağ, gülümsemenin hayatımızda ne kadar önemli ve unutulmaması gereken değer olduğunu bize tekrar hatırlattı” diyerek teşekkürlerini sundu.