TwitterLinkedinFlipboardE-postaLinki KopyalaYazı Tipi
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, ramazan ayının manevi atmosferini Kemalpaşa Halilbeyli Mahallesi’ne taşıyarak köy meydanında kurulan sahur sofrasında vatandaşlarla bir araya geldi.
Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen ve bürokratların da eşlik ettiği programda, 7’den 70’e yüzlerce mahalle sakiniyle sohbet eden Başkan Tugay, ramazanın birlik ve beraberlik ruhunu vurgulayarak dualar eşliğinde sahur yaptı.