EgeTugay’dan sahur mesaisi

Tugay’dan sahur mesaisi

22.02.2026 - 00:00 | Son Güncellenme:

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, ramazan ayının manevi atmosferini Kemalpaşa Halilbeyli Mahallesi’ne taşıyarak köy meydanında kurulan sahur sofrasında vatandaşlarla bir araya geldi.

Tugay’dan sahur mesaisi

Kemalpaşa Belediye Başkanı Mehmet Türkmen ve bürokratların da eşlik ettiği programda, 7’den 70’e yüzlerce mahalle sakiniyle sohbet eden Başkan Tugay, ramazanın birlik ve beraberlik ruhunu vurgulayarak dualar eşliğinde sahur yaptı.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler