29.03.2026 - 00:01 | Son Güncellenme:
Program dahilinde, hastanenin Sağlıklı Yaş Alma Merkezi (YAŞAM) tarafından takibi sürdürülen 81 yaşındaki emekli öğretmen ve Kıbrıs Gazisi Nazmi Nergiz, evinde ziyaret edildi. Ziyarete Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr. Ferhat Demirci, YAŞAM Birimi Sorumlusu Doç. Dr. Nil Tekin ve Gültepe Mahalle Muhtarı Erhan Kanar ile birlikte profesyonel sağlık heyeti katıldı. Sıcak bir sohbet ortamında gerçekleşen ziyarette, Nazmi Nergiz ve ailesinin ev sahipliğinde geçmişten günümüze uzanan değerli anılar paylaşıldı. Hastane bünyesinde faaliyet gösteren YAŞAM Birimi, 80 yaş ve üzerindeki bireylerin sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak amacıyla stratejik bir rol üstlenmektedir.