EgeVefa dolu buluşma

Vefa dolu buluşma

29.03.2026 - 00:01 | Son Güncellenme:

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü ile 18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası kapsamında anlamlı bir etkinliğe imza attı.

Vefa dolu buluşma

Program dahilinde, hastanenin Sağlıklı Yaş Alma Merkezi (YAŞAM) tarafından takibi sürdürülen 81 yaşındaki emekli öğretmen ve Kıbrıs Gazisi Nazmi Nergiz, evinde ziyaret edildi. Ziyarete Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekim Yardımcısı Uzm. Dr. Ferhat Demirci, YAŞAM Birimi Sorumlusu Doç. Dr. Nil Tekin ve Gültepe Mahalle Muhtarı Erhan Kanar ile birlikte profesyonel sağlık heyeti katıldı. Sıcak bir sohbet ortamında gerçekleşen ziyarette, Nazmi Nergiz ve ailesinin ev sahipliğinde geçmişten günümüze uzanan değerli anılar paylaşıldı. Hastane bünyesinde faaliyet gösteren YAŞAM Birimi, 80 yaş ve üzerindeki bireylerin sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak amacıyla stratejik bir rol üstlenmektedir.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler