09.05.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye’nin 81 ilinde, tüketicilerle görüşmeler yoluyla yapılan müşteri memnuniyeti endeksinde, özel bankalar arasında birinci olmalarının kendilerine gurur verdiğini belirten Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, “Yüksek müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi tüm sektörlerde marka bilinirliğinin, tercih edilmenin ve başarının en önemli anahtarlarından biri” dedi.
Kuruldukları günden bu yana “müşterilerilerle birlikte büyüme” fikrine inandıklarını anlatan Binbaşgil, “Bu alandaki çalışmalarımızla sektörümüze öncülük etmeye devam ediyoruz” ifadesini kullandı. Binbaşgil, 2012’den bu yana şirkette 1000’den fazla süreci iyileştirdiklerini kaydederken, “Bu iyileştirmeler sayesinde artık müşterilerimize hizmet için yılda 4.5 milyon saat daha fazla zaman ayırıyoruz” dedi.