Ekonomi Akbank’ın ‘memnuniyet’ çabası birincilik getirdi

Akbank’ın ‘memnuniyet’ çabası birincilik getirdi

09.05.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:

KALDER ve uluslararası kuruluş “KA Araştırma” tarafından her yıl gerçekleştirilen “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” (TMME) araştırmasının sonuçları açıklandı. Akbank, araştırmada “Bireysel Bankacılık Sektörü-Özel Bankalar” kategorisinde 74 puanla ilk sırayı aldı.

Akbank’ın ‘memnuniyet’ çabası birincilik getirdi


Türkiye’nin 81 ilinde, tüketicilerle görüşmeler yoluyla yapılan müşteri memnuniyeti endeksinde, özel bankalar arasında birinci olmalarının kendilerine gurur verdiğini belirten Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, “Yüksek müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi tüm sektörlerde marka bilinirliğinin, tercih edilmenin ve başarının en önemli anahtarlarından biri” dedi.
Kuruldukları günden bu yana “müşterilerilerle birlikte büyüme” fikrine inandıklarını anlatan Binbaşgil, “Bu alandaki çalışmalarımızla sektörümüze öncülük etmeye devam ediyoruz” ifadesini kullandı. Binbaşgil, 2012’den bu yana şirkette 1000’den fazla süreci iyileştirdiklerini kaydederken, “Bu iyileştirmeler sayesinde artık müşterilerimize hizmet için yılda 4.5 milyon saat daha fazla zaman ayırıyoruz” dedi.