19.03.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Bu yıl yedincisi düzenlenen araştırma kapsamında 50’ye yakın farklı kategoride en başarılı markalar ve paydaşları 12 ilde 1200 kişiyle yapılan görüşmeler sonucunda ödüle değer görüldü. Aras Kargo Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Billur Kaymak Burkutoğlu, kargo sektörünün en itibarlı markası seçilmekten dolayı mutlu olduklarını belirterek, şunları söyledi:
“2020 yılında sel, deprem ve pandemi gibi olağanüstü durumları yaşadık. Çalışanlarımız ve müşterilerimiz ile kolkola vererek birlik içinde bu başarıya ulaşabildik. Daha önce günde ortalama 500 bin adrese uğrarken pandemi sonrası e-ticaretin artışıyla birlikte 1.3 milyon adrese uğradığımız günler oldu. Bu süreci gün gün planlayarak müşterilerimizle işbirliği içinde başarabildik. E-ticaret tarafında paylaşlarımızın kaygılarını yönetmek için hemen temassız teslimat uygulamasına geçtik. Bu noktada alıcılarımızın olumlu geri bildirimleri de bizleri çok mutlu etti.”