EkonomiBakan Yumaklı'dan 'Sıfır Atık' mesajı

Bakan Yumaklı'dan 'Sıfır Atık' mesajı

30.03.2026 - 12:46 | Son Güncellenme:

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, çöpe atılan her gıdanın, gelecekten eksilen bir parça olduğuna işaret ederek, "Mirasımız olan doğayı ve bereketi koruyarak evlatlarımıza israfsız, tertemiz bir dünya bırakmayı hedefliyoruz." ifadesini kullandı.

Bakan Yumaklıdan Sıfır Atık mesajı

Yumaklı, NSosyal'deki hesabından, 30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü'ne ilişkin paylaşımda bulundu.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Gıda israfı ile mücadelenin sadece bir çevre politikası değil, insanlığa karşı bir sorumluluk olduğuna dikkati çeken Yumaklı, şu değerlendirmede bulundu:

"Saygıdeğer Emine Erdoğan Hanımefendi'nin öncülüğünde yürütülen Sıfır Atık Hareketi ile israfa son veriyor, kaynaklarımızı doğru kullanma bilincini yaygınlaştırıyoruz. Çöpe giden her gıdanın, aslında geleceğimizden eksilen bir parça olduğunu biliyoruz. Mirasımız olan doğayı ve bereketi koruyarak evlatlarımıza israfsız, tertemiz bir dünya bırakmayı hedefliyoruz. 30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü kutlu olsun."

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler