Geri Dön

Başarının anahtarı müşterinin ihtiyaçlarını karşılamak

Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, sektörde başarının anahtarının acentenin ve müşterinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak ve yönetmek olduğunu söyledi. Erdoğan, 2019’da yüzde 37 oranında büyüdüklerini kaydetti.

Başarının anahtarı müşterinin ihtiyaçlarını karşılamak

Oldukça hareketli geçen bir yılın ardından yüzde 37 oranında büyüdüklerini belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, 2020 yılında da sigorta tarafında artan farkındalık ve beraberinde oluşan talebi, doğru ürünlerle karşılamaya devam edeceklerini söyledi. Erdoğan, şöyle konuştu:

“Sektörde sigortacılık faaliyetlerinin doğru kurgulanmasının her zamandan daha önemli olduğu bir döneme giriyoruz. Yıllardır bu yönde çalışmalar yürütüyoruz. 2024 vizyonumuz kapsamında ciddi dönüşüm projesi başlattık ve hedeflerimize doğru emin adımlarla ilerliyoruz. Öncelikli ve daimi hedefimiz sürdürülebilir kârlılık ve sağlıklı bir büyüme yakalamak.”

 Erdoğan, “Son 3 yıldır sektör ortalamasının oldukça üzerinde büyürken dengeli portföy yapımızı da güçlendiriyoruz. Bir yandan müşterilerin ihtiyaçlarına nokta atışı yapan ve piyasaya renk getiren yenilikçi ürünler sunuyoruz, diğer yandan zoru başararak oto dışı alanlarda da ciddi bir şekilde büyüyor ve mükemmel bir portföy kombinasyonu ile ilerliyoruz. Bilhassa fiyatlama ve sürdürülebilirlik konularında son derece titiz davranıyoruz” diye konuştu.  

 Adım adım ileri

Türk sigorta sektöründeki istikrarlı büyüme ivmesini sürdüren Ray Sigorta 3 yıldır sektör ortalamasının üzerinde büyüyerek pazar payını her geçen yıl artırıyor. Ray Sigorta, 2019 yılını 1 milyar 238 milyon lira ile kapatarak yüzde 37 oranında bir büyüme kaydetti. Aynı dönemde sektörün ortalama büyümesi ise yüzde 21 olarak gerçekleşti. Branş bazında bakıldığında en yüksek büyümeyi yangın ve doğal afetler tarafında gerçekleştiren şirket, 2019 sonunda bu branşta 284 milyon liralık üretimle yüzde 60’lık bir büyümeye imza atarken sektörün büyüme ortalaması ise yüzde 21 oldu. Şirket, bir diğer önemli branş olan kaskoda da etkin şekilde büyüdü. Kaskoda 2019 yılı üretimini sektörün ortalama büyümesinin iki katının üzerine çıkartarak yüzde 51 artırmayı başardı. Benzer şekilde nakliyat sigortalarında sektör ortalama büyümesi yüzde 20 iken Ray Sigorta yüzde 40’lık önemli bir büyüme ivmesi yakalamayı başardı. Sağlık branşında ise sektör yüzde 34 büyürken yüzde 42 büyümeyi başardı. Sektör ötesindeki bu artışlar sonucunda Ray Sigorta pazar payını da yüzde 13 artırmış oldu.

2019 yılında da sektör ortalamasının üzerinde büyüdüklerinin altını çizen Erdoğan, “Aldığımız sonuçlar, verdiğimiz kararların doğruluğunun âdeta bir aynası. Ray Sigorta olarak 2019’daki başarımızı 2020’de de sürdüreceğimize güvenimiz tam” diye konuştu.

Zonguldak'ta salyangoz fabrikasında buhar kazanı patladıZonguldak'ın Devrek ilçesi Çaydeğirmeni beldesinde, salyangoz fabrikasında buhar kazanının patlaması sonucu 1 kişi yaşamını yitirdi.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber