09.03.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Gelecek Kadınların programı kapsamında dijital girişim, dünyada ve Türkiye'de e-ticaret, e-ticaret hukuku, influencer pazarlama, etkili fiyatlandırmanın ipuçları, stok yönetimi ve müşteri memnuniyeti başta olmak üzere girişimcilik ve e-ticaret eğitimlerine bir yılda binden fazla kadın katılım gösterdi.
İşlerini büyüttüler
Eğitime katılanlarla gerçekleştirilen anket sonucunda girişimci kadınlar eğitimlerin kendilerini motive ettiğini, oldukça verimli ve yeterli olduğunu belirtirken, girişimlerini ve işlerini geliştirmeleri için yol gösterdiğini ifade etti. Eğitimlerden sonra kadınların yüzde 40'ı işini büyüttüğünü ifade ederken, yaklaşık 10'u ise kendi işini kurduğunu belirtti. Eğitimlere katılan kadınların yüzde 68’i ise işlerini e-ticarette sürdürüyor. Trendyol, Gelecek Kadınların programına dikkat çekmek için bu yıl da özel bir koleksiyon hazırladı.