06.01.2019 - 08:15 | Son Güncellenme:
Ekonomi Servisi
E-ticaret, perakende içindeki payını hızla artırırken, özellikle mobil tarafta ciddi gelişme görülüyor. Bu durum da firmaları mobil yatırımlarını artırmaya yöneltiyor. GittiGidiyor Genel Müdürü, eBay MENA Bölge Direktörü ve TOBB E-Ticaret Meclisi Başkanı Öget Kantarcı, 2018’de e-ticaretin yüzde 25-30 büyüdüğünü, e-ticaretin toplam perakendedeki payını yüzde 5’in üzerine çıktığını öngördü.
Kantarcı, “Dijital pazarlama ve sosyal medya pazarlama stratejileri mobile yöneliyor. Tüketiciler mobilden alışverişi daha fazla tercih eder hale geliyor. 2018’de GittiGidiyor’dan alışverişlerde mobilin payı yüzde 50’nin üzerine çıktı” dedi.
Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban, e-ticaretin perakende içindeki payının gün geçtikçe artmasına rağmen, hala doygunluğa ulaşmadığını belirterek, şu an toplam moda perakende satışları içinde moda e-ticaretinin payının yüzde 4 civarında olduğunu söyledi.