06.06.2019 - 07:50 | Son Güncellenme:
Ekonomi Servisi
Ayyarkın, AA muhabirine yaptığı değerlendirmede, dünya devlerinin taşımacılıkta tercih ettiği marka olarak dijitalleşme yatırımlarına devam ettiklerini kaydetti.
Daha önem kazandı
Tüm sektörlerde olduğu gibi teknolojinin hızlı gelişimi ve internet kullanımının artmasının, kargo sektöründe de müşterinin ihtiyaç ve beklentilerini hız odaklı bir noktaya taşıdığına dikkati çeken Ayyarkın, “Özellikle e-ticaretin dünya genelindeki yükselişiyle, kargo ve lojistik sektörleri de stratejik bir ivme kazandı.
Ülkemiz coğrafi konumu olarak da yüzyıllardır ticaretin geçiş noktasında olduğu gibi e-ticaretin de geçiş noktasında. Bu nedenle yaptığımız iş daha da çok önem kazanmış durumda. E-ticaretin gelişimine paralel olarak kargo sektörünün de teknolojik olarak gelişmesi için günün şartlarına uyum sağlaması gerekiyor. Tüm yatırımlarımızı bu yönde yapıyoruz” dedi.