Ekonomi Kiğılı Balkan seferine çıktı

Kiğılı Balkan seferine çıktı

26.12.2018 - 08:15 | Son Güncellenme:

Kiğılı, yatırım rotasını Balkanlara çevirdi. 5 yıl içerisinde yurtdışında 100 mağaza açma hedefi bulunan marka, yurtdışındaki 28’inci mağazasını Sırbistan’da açtı. Kiğılı’nın Balkanlarda bir sonraki durağı Romanya olacak.

Kiğılı Balkan seferine çıktı

Türkiye’de 225 mağazası ve yurtdışında Balkanlar dahil 16 ülkede 28 satış noktası bulunan Kiğılı, Avrupa’da farklı noktalarda daha da büyümeyi hedefleyerek yatırımlarına hız kazandırdı. Son olarak Balkanlar’daki yatırımına Sırbistan’ı ekleyen marka, Sırbistan’ın Novi Sad kentinde faaliyete geçirdiği mağazasında koleksiyonlarını müşterilerinin beğenisine sundu.

Haberin Devamı

Balkanlar’ın Türk yatırımcılar için her zaman ilgi çekici bir yatırım coğrafyası olduğuna dikkat çeken Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem, “Hızlı bir şekilde Avrupalılaşan, Avrupa Birliği ile bütünleşen Balkan ülkeleri büyük potansiyeller barındırıyor.

Kiğılı Balkan seferine çıktı
Sırbistan, Hırvatistan, Makedonya, Slovakya, Slovenya, Polonya, Macaristan gibi ülkelerde Türk markaları daha aktif rol alacak. Biz de Kiğılı olarak bu potansiyelin içerisinde yer alacağız. Şu an Balkanlardaki yatırımımıza Sırbistan’ı ekleyerek 28’inci mağazamızı burada açtık. Bundan sonraki durağımız Romanya’ya olacak” dedi.

Yurtdışı atağı

Suerdem, “Önümüzdeki 5 yıl için kendimize büyük hedefler koyduk. Yeni yatırımlar, karlılık ve istihdam anlamında adımlar atıyoruz. Özellikle Balkanlar ve Orta Doğu’da satış noktalarımızın sayısı artmasını planlıyoruz. Cumhuriyetin 100’üncü yılında yurtdışında 100 yeni mağaza açma hedefimiz var” dedi.