26.12.2018 - 08:15 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye’de 225 mağazası ve yurtdışında Balkanlar dahil 16 ülkede 28 satış noktası bulunan Kiğılı, Avrupa’da farklı noktalarda daha da büyümeyi hedefleyerek yatırımlarına hız kazandırdı. Son olarak Balkanlar’daki yatırımına Sırbistan’ı ekleyen marka, Sırbistan’ın Novi Sad kentinde faaliyete geçirdiği mağazasında koleksiyonlarını müşterilerinin beğenisine sundu.
Balkanlar’ın Türk yatırımcılar için her zaman ilgi çekici bir yatırım coğrafyası olduğuna dikkat çeken Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem, “Hızlı bir şekilde Avrupalılaşan, Avrupa Birliği ile bütünleşen Balkan ülkeleri büyük potansiyeller barındırıyor.
Yurtdışı atağı
Suerdem, “Önümüzdeki 5 yıl için kendimize büyük hedefler koyduk. Yeni yatırımlar, karlılık ve istihdam anlamında adımlar atıyoruz. Özellikle Balkanlar ve Orta Doğu’da satış noktalarımızın sayısı artmasını planlıyoruz. Cumhuriyetin 100’üncü yılında yurtdışında 100 yeni mağaza açma hedefimiz var” dedi.