Geri Dön

Müşteri memnuniyetinde TurkNet bir numara oldu

Sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri baz alan ve araştırma metodolojisi Method Research Company tarafından geliştirilen ‘A.L.F.A. Awards’ta 25 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar ödüllendirildi. TurkNet, ‘İnternet Servis Sağlayıcıları’ kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi.

Müşteri memnuniyetinde TurkNet bir numara oldu

TurkNet Genel Müdürü Cem Çelebiler, törende yaptığı konuşmada, “20. yılını kutlayan TurkNet için bundan daha anlamlı bir ödül olamazdı. Müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçlarını ana önceliği olarak belirlemiş bir telekom operatörü olarak bu ödül doğru yolda olduğumuz inancını pekiştiriyor, gelecek için ilham veriyor. TurkNet, tamamen müşteri odaklı Özgür İletişim stratejisi ile müşterilerinin memnuniyetini artırmaya devam edecek” dedi.

'Bu katliamın hesabını hukuk önünde soracağız'Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Hocalı katliamının hesabını hukuk önünde soracaklarını belirterek, "Hocalı katliamını kınıyor, hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum." ifadesini kullandı.

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber