24.06.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Orka anlaşma ile 2023’e kadar Amerika’da 10 mağazaya ulaşmayı ve e - ticaret operasyonunu büyüterek kıtada yüksek marka bilinirliği ile yüksek satış hacmine erişmeyi hedefliyor.
2019’da Ottowa’da Damat Tween mağazası ile Kanada operasyonunu başlatan şirket, başta Toronto - Kanada olmak üzere Amerika kıtasında büyümeye yönelik adımını attı.
‘Amerika’yla taçlanır’
Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Pandemi döneminde birçok markanın zor zamanlar geçirdiğini hatta birçoğunun operasyonlarını durdurduğunu gördük. Biz yeni düzene hızlıca adapte olarak yurtdışı yatırımlarımıza geçen sene de devam etmiştik, şimdi de bu başarıyı Amerika kıtası ile taçlandıracağız” dedi.
Orakçıoğlu, teknoloji yatırımları ve yeni işbirliği anlaşmaları ile edindikleri deneyimi, yurtdışındaki 200’ü aşkın mağazalarının tamamına entegre etmeyi hedeflediklerini söyledi. Orakçıoğlu, şunları söyledi:
“Bizler bir takım elbise satmaktan çok daha fazlasını yapıyoruz. Müşterinin anlık memnuniyeti, teknoloji veya yazılımlar ile kontrol edilebilir bir deneyim değil. Kaldı ki, oyunun kuralları pandemi ile birlikte tamamen değişti. Bizler de bu yeni sistemi bizzat başında olarak yöneteceğiz.”
24 saatte erişim
World17 Group CEO’su Adam Garipoğlu da şunları söyledi:
“Bizler Orka Holding ile yeni bir dönemin adımlarını atıyoruz. Franchise modelini de kapsayan çoklu kanal satış sistemini kıtada yönetmek sadece belli başlı markaların yapabileceği bir şeydir. Bu ortaklık ile bu elit grubun içerisine dahil oluyoruz. Türkiye’nin markalaşması bizatihi bizlerin elinde. Güçlü sistemimiz sayesinde Amerika kıtasının neresinde olursa olsun tüm müşterilerimiz sipariş verdikleri ürünlere 24 saatte sahip olabilecek.”