Ekonomi ‘Perakende’ dijital dönüşümü tartıştı

‘Perakende’ dijital dönüşümü tartıştı

30.03.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

ECE Türkiye Uluslararası Perakende Kiralama Günü, 450’nin üzerinde katılımcıyla perakende dünyasının önemli aktörlerini bir araya getirdi. Etkinlikte, “Geleceğin Alışveriş Merkezleri” teması işlendi. Toplantıda dijitalleşmenin alışveriş merkezlerine entegrasyonu ve beraberinde getirdiği yenilikler ve dönüşümler tartışıldı.

‘Perakende’ dijital dönüşümü tartıştı

ECE Türkiye CEO’su Pınar Yalçınkaya Hacaoğlu, grup olarak yapıcı işbirliklerinin, nicelik yerine niteliğe odaklanmanın, uzun vadeli stratejik planlamaların, değişen müşteri taleplerini doğru anlamanın, farklılaştıran hizmetler sunmanın, alışveriş merkezlerinde teknolojiyi etkin kullanmanın ve inovasyonun önümüzdeki dönemde sektörü şekillendireceğini öngördüklerini belirtti.

Haberin Devamı

Deneyim odaklı

ECE grubunun Yönetim Kurulu Üyesi Joanna Fisher, Avrupa’daki alışveriş merkezlerinde yükselen trendlere değindiği konuşmasında, rekabet ortamında farklılaşmak adına, deneyim odaklı ve daha çekici AVM’lere ihtiyaç duyulduğunu söyledi.

Teknolojiden korkma

‘Perakendenin Geleceği’ panelinde, Midpoint Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Çarıkçılar, Teknosa CEO’su Bülent Gürcan, Boyner Grup Başkan Yardımcısı Serdar Sunay ve Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, sektörde değişimive geleceğe yönelik planlamalarını aktardı.

ECE Türkiye CFO’su Nuri Şapkacı, “Teknolojiden korkmak yerine, faydalanma yollarını bulmalı” dedi.