Ekonomi Sanalda yeni pazar yeri modeli başlattı

Sanalda yeni pazar yeri modeli başlattı

18.03.2022 - 07:01 | Son Güncellenme:

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, 169 milyon TL’lik yatırım planı açıklarken, internet sitesi üzerinde farklı satıcıların yer aldığı pazaryeri modelini de duyurdu. Şirket, 3 yıl içinde e-ticaret hacmini 5 katına çıkarmayı hedefliyor.

Sanalda yeni pazar yeri modeli başlattı

Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur, bu yıl pazaryeri iş modelini müşterileriyle buluşturduklarını belirterek, “Teknosa pazaryeri modelini, uzmanlığımıza paralel olarak tüketicilerimizin tüm teknolojik ihtiyaçlarına en kapsamlı şekilde cevap verecek biçimde tasarladık. Pazaryerimiz sürekli gelişecek, teknoloji ekosisteminde sunduğumuz ürün ve hizmetler de hızlı şekilde çeşitlenmeye devam edecek. Pazaryeri ile e-ticaret hacmimizi 3 yıl içinde 5 katına çıkarmayı hedefliyoruz.

Haberin Devamı

Ürün çeşidi arttı

Bu yıl öncü girişimlerle güçlü bir büyüme hikayesi oluşturmak amacıyla 169 milyon TL’lik yatırım planımız var. Yatırımlarımızda sürdürülebilirlik kriterlerini merkeze koymaya, ülkemiz ve paydaşlarımız için daha fazla değer yaratmaya devam edeceğiz” dedi. Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin, 2.300’ü aşkın çalışan, 69 ilde 200’e yakın mağaza, teknosa.com ve mobil platformlarla müşterilerine iyi bir alışveriş deneyimi yaşatmak istediklerini kaydetti. Sezgin, “The Boston Consulting Group ile çalışarak hayata geçirdiğimiz pazaryeri modeliyle teknoloji ekosistemindeki tüm ürün ve hizmetleri bütünsel bir deneyim ve Teknosa güvencesiyle müşterilerimize sunuyoruz. Ürün çeşitliliğimizi şimdiden 10 kat artırdık. Hobi-eğlence, anne–bebek, spor& outdoor ürünleri, eğitim teknolojileri ve mobilya gibi farklı ürün gruplarında yeni ürünleri de müşterilerimize sunmaya başladık. Yıl sonunda teknosa.com’daki ürün sayımız 20 katına çıkacak. 3 yıl sonunda teknosa.com’da ürün çeşitliliğini 400 bine ulaştırmayı planlıyoruz” diye konuştu.