Ekonomi Trendyol ve BMD’den perakende güç birliği

Trendyol ve BMD’den perakende güç birliği

08.11.2021 - 07:01 | Son Güncellenme:

Trendyol, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) ile perakende sektörünü desteklemek amacıyla iş birliği yaptı.

Trendyol ve BMD’den perakende güç birliği

EKONOMİ SERVİSİ - Hem e-ticaret hem de perakende sektörü için önemli bir adım niteliğinde olan iş birliğiyle Trendyol BMD üyelerine; etkili pazarlama faaliyetlerinden vade sürelerini kısaltmaya dönük düzenlenmelere kadar önemli imkanlar sunacak.

Haberin Devamı

‘Pozitif etki yapacak’

Ayrıca Trendyol, BMD üyeleriyle birlikte tüm satıcıların ödeme vadelerini kasım boyunca 14 gün olarak düzenleyecek. Trendyol, iş birliği kapsamında perakendecilere erken ödeme yaparak nakit akış desteği sağlayacak.

Trendyol aynı zamanda BMD’yle birlikte Trendyol Akademi’deki eğitimleriyle perakendecilere e-ticaret operasyonları, satış artırma yolları ve müşteri memnuniyetini yükseltme gibi birçok farklı alanda gelişim olanağı sunacak.

Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, Trendyol’da giyim, elektronik, ev-mobilya, kozmetik olmak üzere 4 farklı sektörden toplam 152 BMD üyesi firmanın 200’ü aşkın markasına ev sahipliği yaptıklarını söyledi.

Türkiye’deki esnaf ve KOBİ’leri daha fazla dijitalleştirerek, onların işini teknolojiyle, e-ticaretle büyütmenin öncelikleri arasında olduğunu vurgulayan Çetin, “Önemli iş ortaklarımızdan BMD’nin öncülüğünde başlayan bu iş birliği kapsamında, tüm satıcılarımızın ödeme vadelerini kasım ayı boyunca 14 gün olarak düzenledik. Bu uygulamanın tüm ekosistemimize pozitif etki yapacağına inanıyoruz’” dedi.

Haberin Devamı

BMD Başkanı Sinan Öncel ise “Trendyol ile markalarımızı birbirine daha yakınlaştırmak ve iş birliğini geliştirmek için mutabakat sağladık. Şu an için en öncelikli adım olan 14 gün ödeme vadesi gibi önemli bir girişim markalarımıza ve sektördeki tüm perakendecilere çok önemli bir finansman fırsatı olacaktır” dedi.