Ekonomi Virüs zorlayınca giyime gıda kattı

Virüs zorlayınca giyime gıda kattı

02.04.2020 - 07:00 | Son Güncellenme:

Erkek giyim markası Kiğılı, sosyal sorumluluk kapsamında internet sitesinden gıda maddesi ve temizlik ürünü satışına başladı.

Virüs zorlayınca giyime gıda kattı

www.kigili.com’a ‘market-ev’ kategorisini ekleyen şirket, makarna, pirinç, mercimek, bebek bezi, tuvalet kağıdı, çamaşır suyu, bebek maması, yağ, tuz ve ıslak mendil gibi ihtiyaç maddelerini satmaya başladı. Kiğılı, koronavirüs salgını sonrasında diğer markalar gibi fiziksel mağazalarını kapatıp sanalda satışa devam etme kararı almıştı.

Üç gündür satıyor

Site üzerinden yapılan açıklamada “Evde bir eksiğimiz kalmasın diye market ürünleri kigili.com’da. Zaman; sabretme, paylaşma, dayanışma ve birlikte hareket etme günü. Bu amaçla evimizi diğer üreticilere de açıyoruz. Türkiye’nin evde bir eksiği kalmasın diye Kigili.com’da bir araya geliyoruz” denildi.

Haberin Devamı

Kiğılı’nın kurucusu Abdullah Kiğılı, gıda ve temizlik ürünü gibi temel ihtiyaç maddelerinin satışını sosyal sorumluluk projesi olarak başlattıklarını belirterek, “Daimi müşterilerimize bu zor günlerde böyle bir hizmet sunmak istedik. Kimse evden çıkamıyor ve internetten sipariş vermek istiyor. Bu nedenle son zamanlarda en çok rağbet gören gıda ve temizlik maddesi satışını sitemiz üzerinden başlattık. Üç gün oldu. Talep de çok iyi” dedi.

Tüm Türkiye'de

Zor günler geçene kadar bu satışı sürdüreceklerini aktaran Kiğılı, “Ortalık sakinleşene kadar bunu sürdüreceğiz. Daha sonra devam ettirmeyeceğiz. Eski işimize geri döneceğiz. Ama bu hizmetten müşterilerimiz memnun. Tebrik telefonları alıyoruz. Kargo ücretsiz ve 24 saatte teslim ediyoruz. Teslimatı da kendimiz yapıyoruz. 5-25 TL arasında ürünler sunuyoruz. Bunu sosyal sorumluluk olarak gördüğümüz için de kesinlikle karı düşünmüyoruz. Hatta bakliyat ürünlerinde bir hayli uygun fiyatlar vererek piyasayı da sarstık. Bizim için müşteri memnuniyeti ön planda.” bilgisini verdi.