14.10.2021 - 09:54 | Son Güncellenme:
AA
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Vodafone 1 Eylül itibarıyla hibrit çalışma düzenine geçti. Salgının başlamasıyla birlikte yaklaşık 4 bin 500 kişilik müşteri hizmetleri ekibini yüzde 100 evden çalışma düzenine geçiren Vodafone, şimdi de teknoloji ve satış birimlerinde görevli saha ekipleri hariç geriye kalan 3 bin 600 çalışanı için hibrit düzeni kalıcı hale getirdi.
Çalışma düzeninin kişilerin ihtiyaçlarına göre şekillendiği yeni modelde, ekip bazında değişiklik göstermekle birlikte ortalama olarak haftanın 1-2 günü ofisten, diğer günler uzaktan çalışılıyor.
Ofislerin yüzde 50 kapasiteyle kullanıldığı hibrit düzende, çalışanlara hibrit modele uygun olarak dijital yemek kartından ulaşım ödeneğine kadar çeşitli yan haklar da sağlanıyor. Ofise gitmek isteyen çalışanlar, önceden OneApp uygulaması üzerinden masa, toplantı odası, kuaför, spor salonu ve hatta kullanacakları servis için rezervasyon yaptırıyor.