06.05.2026 - 17:58 | Son Güncellenme:
Finale sayılı günler kala Survivor 2026’da haftanın 2. dokunulmazlık oyunu büyük heyecana sahne oldu. Ünlüler ve Gönüllüler takımı kritik mücadelede karşı karşıya gelirken, kaybeden ekip haftanın ikinci eleme adayını belirledi. İlk eleme adayının Gönüllüler takımından çıktığı haftada, ada konseyinde yaşanan gerginlik de dikkat çekti. Özellikle Nagihan’ın Barış’a yönelik sözleri geceye damga vurdu. Peki Survivor’da dokunulmazlığı hangi takım kazandı ve eleme potasına kim girdi? İşte detaylar…
Dokunulmazlık oyununu kazanan takım ünlüler oldu.
ELEME POTASI
Eleme potasına giren ilk isim Beyza oldu. İkinci isim Seda seçildi.
Ada hayatında zor dakikalar yaşayan gönüllüler takımında erzak sıkıntısı yaşanmaya başladı. Ramazan ve Nagihan, verilen yiyecek ve içeceğim büyük bir kısmının Barış tarafından tüketildiği, hatta çalındığını iddia etti.
Barış ise durumun bir iftira olduğunu savundu. Acun Ilıcalı, Nagihan'ın söylediği konuyu ihbar olarak değerlendireceğini söyledi.



