GündemAntalya'da bir garip olay! İfade için adliyeye gitti, çıktığında bankta ölü bulundu

Antalya'da bir garip olay! İfade için adliyeye gitti, çıktığında bankta ölü bulundu

03.06.2026 - 15:45 | Son Güncellenme:

Antalya'da ifade vermek için gittiği adliyeden ayrılan 57 yaşındaki Sadık Parlak, evine dönmek üzere beklediği Dumlupınar Bulvarı üzerindeki otobüs durağının bankında ölü bulundu.

Olay, saat 13.00 sıralarında Antalya'nın Muratpaşa ilçesi Dumlupınar Bulvarı üzerindeki Antalya Adliyesi önünde meydana geldi. Bulvar üzerindeki otobüs durağının arkasında yer alan bank üzerinde bir kişinin hareketsiz yattığını görenler durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

İhbar üzerine olay yerine yakın noktada bulunan polis merkezindeki ekip ile sağlık ekibi sevk edildi. Bankın olduğu yere gelen sağlık ekibi, hareketsiz yatan Sadık Parlak’ın hayatını kaybettiğini belirledi.

Antalyada bir garip olay İfade için adliyeye gitti, çıktığında bankta ölü bulundu

Savcı ve olay yeri inceleme ekibinin çalışmasının ardından Parlak’ın cansız bedeni Antalya Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü.

Parlak’ın ifade vermek için Antalya Adliyesi’ne geldiği, işlemlerin ardından evine dönmek için gittiği otobüs durağında yaşamını yitirdiği öğrenildi.

Antalyada bir garip olay İfade için adliyeye gitti, çıktığında bankta ölü bulundu

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler