GündemCezaevinden izinli çıktı, kardeşiyle buluştu! Ankara’da kardeş kavgası cinayetle bitti

Cezaevinden izinli çıktı, kardeşiyle buluştu! Ankara’da kardeş kavgası cinayetle bitti

10.05.2026 - 15:59 | Son Güncellenme:

Ankara’nın Nallıhan ilçesinde gece saatlerinde yaşanan olay dehşete düşürdü. Cezaevinden izinli çıktığı öğrenilen Beytullah Çevik, göl kenarında buluştuğu kardeşiyle tartışmaya başladı. Kısa sürede büyüyen kavga kanlı bitti. Bıçaklanan ağabey, kendi aracıyla hastaneye gitmeye çalıştı ancak tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Cezaevinden izinli çıktı, kardeşiyle buluştu Ankara’da kardeş kavgası cinayetle bitti

Ankara'nın Nallıhan ilçesinde Niyazi Çevik, cezaevinden izinli çıkan ağabeyi Beytullah Çevik'i aralarında çıkan kavgada bıçaklayarak öldürdü.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Olay, gece saatlerinde ilçeye bağlı Çayırhan Mahallesi Çayırhan Gölü kenarında meydana geldi. Niyazi Çevik, cezaevinden izinli çıkan ağabeyi Beytullah Çevik ile göl kenarında bir araya geldi. 2 kardeş arasında tartışma çıktı.

Tartışmanın kavgaya dönüşmesiyle Niyazi Çevik, yanında bulunan bıçakla ağabeyi Beytullah Çevik'i yaraladı. Beytullah Çevik, kendi aracı ile Beypazarı Devlet Hastanesi'ne gitti. Burada tedaviye altına alınan Çevik, hayatını kaybetti.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Kardeşi Niyazi Çelik, Beypazarı ilçesinde polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Niyazi Çevik'in polisteki işlemleri sürerken, Beytullah Çevik'in cenazesi ise yarın Beypazarı ilçesinde toprağa verilecek. Olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler