20.05.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:
DIŞ HABERLER SERVİSİ
Ünlü festivallerde yarışan filmlere oyuncu sağlayan ekipler, yüklü ücret talep eden bilindik isimler yerine, yeni ve yükselen yıldız arayışına girdi. Film yapımcıları, sosyal medyada ünlenen isimlerin oyuncu seçimlerinde önemli bir role sahip olduğunu düşünüyor. Hollywood ve Toronto merkezli film şirketi Tom Cat Films’in CEO’su Ted Chalmers, son filmi ‘Karanlığın Meleği’ için buldukları başrol oyuncusuna Facebook aracılığıyla ulaştıklarını belirtti. 200 bin takipçisi bulunan Nicole Hoffman, sosyal medyadaki popülerliği sebebiyle Hollywood yapımı filmlerde kendine rol bulabildi. Chalmers, Hoffman’ın hayran kitlesinin çok yüksek olduğunu belirterek, filmin tanıtımı ve finansmanında bu kitlenin kendilerine büyük katkı sağladığını ifade etti.
IMDB yerine Twitter
Sosyal medya uzmanı Oliver Luckett de, “Dünya yıldızları her zaman en büyük hayran kitlesine sahip olmak zorunda değildir. Şu anda Facebook’da en çok takipçisi bulunan isim 92 milyon ile ‘Hızlı ve Öfkeli’ filminin yıldızı Vin Diesel. Tom Cruise (8.9 milyon takipçi) gibi isimler ise bunun çok gerisinde kalıyor” dedi. Eksiden oyuncuların İMDB puanı ve hakkında yapılan yorum baz alınırken sosyal medyanın gelişmesiyle Twitter’daki popülerliği gibi ölçütler dikkate alınıyor.