Gündem Ipsos’a 9 ‘Baykuş Ödülü’ birden!

Ipsos’a 9 ‘Baykuş Ödülü’ birden!

08.10.2020 - 07:00 | Son Güncellenme:

Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD) araştırma sektöründeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırma projelerini ödüllendirmek için bu yıl sekizincisini düzenlediği Baykuş Ödülleri Töreni’nde Ipsos; toplam 9 ödüle layık görüldü.

Ipsos’a 9 ‘Baykuş Ödülü’ birden

 

Ödül alan projeler incelendiğinde; Ipsos’un yurtdışında sahasını gerçekleştirdiği ve Türkiye ekibinin raporladığı çalışmalar; içgörüce zengin ve fark yaratan projeler; fiyat, ambalaj, ürün ve reklam promosyon, POP vb. testleri içeren taktiksel araştırmalar ve yeni yöntemler uygulanarak gerçekleştirilen inovatif yaklaşımlar öne çıktı.

Haberin Devamı

Ipsos; Global, İçgörülü, Vizyoner, Usta ve İnovatif olmak üzere beş farklı kategoride ödül almayı başardı. Böylelikle Ipsos, araştırma verenleri için gerçekleştirdiği projelerin iş sonuçlarına olumlu etkisini ödüllerle de göstermiş oldu. Araştırma Şirketlerinin, Araştırma Veren Firmalar ve Veri Toplama Şirketleriyle başvurduğu Baykuş Ödülleri Töreni, 6 Ekim akşamı online olarak gerçekleştirildi.

‘Tutkumuz taçlandı’

Ipsos’un Türkiye CEO’su Sidar Gedik, “Araştırmaya olan tutkumuzu bu yıl da çeşitli kategorilerle aldığımız 9 adet Baykuş Ödülüyle taçlandırdık. Türkiye’deki araştırma sektörünün çıtasını her sene daha yukarı çekebilmesi için öncülük etme çabamızın hem müşterilerimizde hem sektör örgütümüzde karşılık bulması çok mutluluk verici. İş ortağımız olan müşterilerimize ve bu tutkuyu yaşatan ödül alsın/almasın tüm Ipsos çalışanlarına ve   işbirliği yaptığımız veri toplama şirketlerine tekrar çok teşekkür ediyoruz” dedi.