GündemOrdu'da 21 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı

Ordu'da 21 işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı

14.05.2026 - 22:50 | Son Güncellenme:

Ordu'da tekstil fabrikasında çalışan 21 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Ulubey ilçesinde faaliyet gösteren tekstil fabrikasında çalışan işçilerden bazıları yemek yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

İhbar üzerine bölgeye polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.

Kentteki çeşitli hastanelere kaldırılan 21 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler