Geri Dön
GündemSerin Duruş

Serin Duruş

İHBAR!..


     

     Dünya barışını bozacak kadar densiz bir adam bu. Derhal yakalanıp etkisiz hale getirilmesi şart. Richard Branson isimli bu İngiliz, Virgin Şirketi'nin sahibi. Ve çalışanları tatil yapsın diye sen git, Avustralya açıklarında ada satın al 3.2 milyon dolara. Ulan densiz deyyus, patron çalışanına ada alır mı? Patron dediğin çalışanının, SSK primini, zammını, kuşa çevirip bir ödeyip 3 ödemediği maaşını, işten attıktan sonra ödemediği tazminatını falan toplar bir kenara kefenlik misali koyar; ne bileyim, parti kurar, olmadı gider o adayı kendine alır. Hıyarlığın lüzumu yok. Pis komünist, ne olacak. Durduk yerde düzeni bozacak. Asacaksın bunu hortumlanan bir bankanın önünde, bak bakalım bi daha oluyor mu... (Bir işadamı gönderdi herhalde, anlayamadık!)
     Not: Bu arada 25 dönümlük ada, boru değil. 3.2 milyon dolar... Malum, Bodrum'da 5 milyon dolara villa satılıyor, haberiniz ola (Bkz: TÜSİAD, Aylık görüş Dergisi). Keklenmeyin, gidin koca adayı alın, villalar, kamplar, spor merkezleri dahil o fiyata, yanında şu göremediğiniz kalem ve dikiş kiti de bedava...
     
     Bazen öyle kişilerden öyle laflar buluyoruz ki "Yahu bu adam bu lafı nasıl etmiş, kime etmiş?" demeden geçemiyoruz. Mesela Einstein'ın şu sözü gibi: "İki şey sonsuzdur, insanoğlunun aptallığı ve evren. Fakat ikincisinden o kadar emin değilim..." "Yahu koskoca Aynştayn bu lafı kimin hangi aptallığı üzerine etti acaba?" diyerek Serin Duruş ve ShockHaber.com'da başlattığımız "Eintein'ı Kim Kızdırdı?" bölümümüze okurlarımızdan gelen soruları yayımlamaya devam ediyoruz. İşte beşinci posta seçme sorular...
     Acaba birileri gidip de;
•  "Yine olmamış Aynştayn" diyor, on üzerinden üç vererek kendisini haftanın rüküşü seçiyoruz...
•  Hey Aynşi... Beni evinden, komşundan, laboratuvarından, bütün cep telefonlarından, her yerden arayabilirsin. şşşştt, aramızda kalacak...
•  Birader kime baktın?
•  Aynş... Baba geldik, hadi kalk Bolu'dayız bi çorba iç...
•  Aynştayncığım şu an kimseyle çıkmayı düşünmüyorum, hem sen daha iyilerine layıksın...
•  Aynş abi Matrix 2'ye gittim, abi süper abi yaaa, bak abi Keanu gözlüğü de aldım, yeni bir akım, felsefe abi bu, Matrix felsefe, süper bi felsefe...
•  Hocam sen bilirsin ne kadar yakar bu Ladalar kilometrede?
•  Aynşcııım beni sevdiğini söyle, hadi amaaa...
•  Aynştanycım, aklından bir dilek tut ve bu mail'i lütfen sevdiğin 10 kişiye gönder. Eğer göndermezsen dileğinin tersi çıkacak...
•  Hocam sence de her şey bir rüya mı, yoksa Seymen Ağa gerçekten de ölmüş olabilir mi?
•  Aynş bak baştan söylüyorum; o iş evlenmeden olmaz ona göre!..
•  Şşş bilader, elini indir öle gonuş!..
•  Ayynş, sen beni artık sevmiyosooon...
•  Len Aynş, oolum, kontör gidiyo, çabuk söyle!..
•  Bak sen aslan bi kardeşimize benziyon, adamın asabını bozma güzel güzel yoluna git!..
•  Baba güzel laboratuvar yapmışsın kendine haa... O üzerinde TNT yazan kutuyu atsana bi, merak ettim nedir...
•  Hocam böyle olmaz. Hafta sonu Sefaköy'e pazara gidelim, sana şöyle elden düşme, ama temiz bi Broadway bulalım...
•  Hoop lan Aynştayn anahtar aracın üstünde kalsın!..
•  Aaa valla hayatta bırakmam, daha yengen karpuz kesecek....
•  Aynş yerime bi imza çakıver be...
•  Aynşşşş yine saçlarımı boyattığımı fark etmedin yaaa!..
     Demiş olabilir mi?
     Gerçi teknik olarak pek mümkün değil ama, yine de belli olmaz. Eğer "Hayır, asıl şu yüzden" demiştir diyorsanız www.shockhaber.com ve serindurus@milliyet.com.tr'ye gönderin, nedenini öğrenelim...
     
     İddia Ötesi
     "Evet geçen hafta Ahmet Çakar iddialı iddialarda bulunmuştu!.." => Güntekin Onay
     
     Olun Bakalım
     "Işık Sizinle Olun!" => Dr. İsmet Salu (18 Mayıs Pazar günkü yazısının sonunda)
     
     Laf Arası Adamı Bihter...
     Bihter abi eleştirdik ama, bir terslik yapmasın!..
     Dur bakalım deniyoruz...
     
     Mini Dünya
     "Dünya 30 kişiden oluşmuyor, dışarıda 70 milyon kişi var..." => BBG Belma
     
     Bataman!
     "Yattı balık yan gider..." => Ebru Şallı
     
     Kim der?
     "Şansalcığım derler ya her gün seks yaparsan çocuk olmaz diye, bu da o hesap işte..." => Erman Toroğlu
     
     Cyborg Seren
     "Ay arkadaşlar benim gözlerimi tamir ettirmem lazım..." => Seren Serengil
     
     Laf Arası Adamı Bihter...
     Bihter abi yakını göremiyorum, galiba bi sorun var gözlerimde abi...
     Getir bana ordan pensemi çekimi, bi de yıldız tornavida buldun muydu hallederiz...
     
     

     Yahu geçen gün yazımı "Işık Sizinle Olun!" diye bitirmişim. Yılların Dr. İsmet Salu'su ilk kez bir hata yapıyor, olacak iş değil. Araya s harfi koymayı unutmuşum. Biliyorsunuz o günkü yazımı yazarken Deniz Arman'la telefonda konuşuyordum. Demek ki hafiften sinirlenmişim ki o hışımla "S" yerine shift tuşuna basmışım. Benim "S" tuşum shift'in hemen yanındadır ve biraz büyüktür. Yıllar önce Apple firmasında çalışan klavye tasarımcısı bir arkadaşım hediye olarak yapmıştı bu klavyeyi bana "İsmet Ağabey, bu 'S' tuşu senin soyadının S'sini simgeliyor, sana olan saygımdan dolayı bu tuşu büyük yaptım, arada temizleyiver som altındandır..." demişti. Neyse... Ha bu arada eski dostum Perihan Mağden beni öven güzel yazılar yazıyor, hatta sloganımı da çok beğeniyormuş, her şeye uyarlayıp duruyor. Sağ olasın Perihanım... Uğrayacağım bir gün, dertleşiriz... Işık Seninle Ol"S"un!..
    

GÜNCEL


'Stadyumda tören istemiyoruz!'
'Türkiye'de bebekleri bile fişliyorlar'
'TEM yanı piknik' sezonu açıldı!
550. yıla özel kutlama
Onları gören haber versin
Kimi titredi kimi terledi
Hizbullah'ın lideri sorguda
'Sorumlular derhal bulunmalı'
Orhan Pamuk'a büyük ödül
Batman'da 'Bahar Yürüyüşü'
Serin Duruş
Kısa... kısa...

Resmi Gazete'de yayımlandı! Erdoğan'dan 'Türkiye' kararı
Meteoroloji'den flaş uyarı! Pazar günü değişiyor
Esad rejimine Hatay tepkisi: Toprağımızda gözü olanların halini tarih okuyanlar görür
En yakınındaki isim ele geçirildi! Dikkat çeken detay... Altüst olacak
Merkez Bankası'ndan piyasaya bir müdahale daha
Jandarma ekipleri inanamadı! Tam 1 ton ağırlığında...
Akılalmaz olay! Koronavirüs aşısı olmamak için bunu yaptı
Tuttuğu balığın ağzını açınca hayatının şokunu yaşadı
Fenerbahçe'nin yıldızı için transfer açıklaması!
İlyas Salman vasiyetini açıkladı! 'Dünyadaki kirimle gideceğim'
Türkiye sınırına yığıldılar! Sipariş yağıyor
Fenerbahçe'yi yıktı! Trabzonspor transfer görüşmelerine başladı
Sıla ve İlker Kaleli'nin bakışları sosyal medyayı salladı!
Türkiye'den tek kare girdi! AP dünyaya geçti
Haftanın Fırsat Ürünleri Bu Cumartesi Şok’ta

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler