GündemTemizlik işçisi, binlerce liralık telefon buldu! Her yeri afişlerle donattı: Böyle insanların olması şaşırtıcı

Temizlik işçisi, binlerce liralık telefon buldu! Her yeri afişlerle donattı: Böyle insanların olması şaşırtıcı

27.01.2026 - 13:06 | Son Güncellenme:

Adana’da belediye temizlik işçisi İsmail Almaz, parkta temizlik yaparken 80 bin lira değerinde cep telefonu buldu. Parkın çeşitli noktalarına astığı yazı ile sahibi Engin İdrisoğlu'nu bulan Almaz, cep telefonunu teslim etti.

Temizlik işçisi, binlerce liralık telefon buldu Her yeri afişlerle donattı: Böyle insanların olması şaşırtıcı

Adana Büyükşehir Belediyesi'nde temizlik personeli olarak görev yapan İsmail Almaz, temizlik yaptığı sırada yerde 80 bin TL değerinde akıllı cep telefonu buldu.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Cihazı kontrol eden Almaz, telefonun şarjının bittiğini fark edince sahibine ulaşabilmek için parkın çeşitli noktalarına, telefon bulduğunu ve sahibini aradığını belirten A4 kağıdına basılı yazılar astı. Bir süre sonra telefonunu kaybettiğini fark eden Engin İdrisoğlu, parka geldiğinde yazıyı görerek üzerinde yer alan numarayı aradı ve Almaz ile iletişime geçti. İdrisoğlu'nun iş yerine giden Almaz, bulduğu cep telefonunu sahibine teslim etti.

Temizlik işçisi, binlerce liralık telefon buldu Her yeri afişlerle donattı: Böyle insanların olması şaşırtıcı
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

'HER ZAMAN SAHİPLERİNE TESLİM EDERİZ'

İsmail Almaz, cihazın sahibini parkta bulamayınca yazı asmaya karar verdiğini söyledi. Almaz, "Telefonu mesai bitimine yakın saatte buldum. Parkta sahibini bulamayınca afiş bastırmaya karar verdim. Ertesi gün sabah gelerek, parkın çeşitli noktalarına afişler astım. Bunun üzerine telefonun sahibi beni arayarak ulaştı. İş yoğunluğu nedeniyle gelemeyeceğini söyleyince ben de kendisine gidip, teslim edeceğimi söyledim. Biz burada yeter ki kaybolan eşyaları bulalım, her zaman sahiplerine teslim ederiz" dedi.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Temizlik işçisi, binlerce liralık telefon buldu Her yeri afişlerle donattı: Böyle insanların olması şaşırtıcı

Telefonuna kavuşmanın sevincini yaşayan Engin İdrisoğlu ise "Bu zamanda böyle insanların olması gerçekten şaşırtıcı. Gösterdiği dürüst ve duyarlı davranış için kendisine teşekkür ediyorum" diye konuştu.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler