Gündem ‘Türkiye, başarı hikâyemiz’

‘Türkiye, başarı hikâyemiz’

01.12.2019 - 07:50 | Son Güncellenme:

Türkiye’deki otel sayısını 5 yılda, 50’ye çıkarmayı hedefleyen Radisson, başta İstanbul olmak üzere birçok şehirde yeni oteller açacak. 100’ü aşkın ülkede hizmet veren grup, Türkiye’yi başarı hikâyesi olarak görüyor

‘Türkiye, başarı hikâyemiz’

Türkiye, turizmin canlanmasıyla birlikte yabancı yatırımcılar için yeniden cazibe merkezi hale gelmeye başladı. Bu nedenle birçok yatırımcı rotasını Türkiye’ye çevirdi. Dünyanın en büyük ikinci otel zinciri olan Radisson Hotel Group da bunların başında geliyor. 100’ü aşkın ülkede 1400 otelin işletmesini yapan Radisson Hotel’in Bursa, Sakarya ve Bodrum’da yapım aşamasında olan 3 oteliyle birlikte Türkiye’de 27 oteli bulunuyor. Radisson, 5 yılda bu sayıyı 50’ye çıkarmayı hedefliyor. Öte yandan Parkk Inn, Radisson, Radisson Blu, yakında açılacak Raddisson Collection ile Türkiye’de hizmet veren Radisson, Red markasını da Türkiye’ye getirecek.

Haberin Devamı

Dünyanın farklı bölgelerindeki otellerin genel müdürlerinin Radisson Blu Tuzla’da bir araya geldiği toplantıda biz de Radisson Hotel Group Başkan Yardımcısı ve İş Geliştirme Direktörü Elie Younes ve Orta Doğu, Türkiye & Fransız Afrikası İş Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Ramsay Rankoussi’le bir araya geldik ve grubun Türkiye planları hakkında bilgi aldık.

‘Güvenimiz tam’

Son zamanlardaki zorluklara rağmen Türkiye’nin turizm potansiyeline güvenlerinin tam olduğunu ve bu yıl pazarda olumlu bir toparlanmaya şahit olduklarına aktaran Younes, “Hem gelecekteki performansta hem de geliştirme faaliyetlerinde hızlı bir ivme olmasını bekliyoruz. Türkiye’deki markalarımızı daha da geliştirmeye ve ülke genelinde hem iş hem de tatil beldelerinde ve İstanbul dışındaki pazarlarda da daha fazla büyümeye kararlıyız” dedi.

Haberin Devamı

Türkiye’yi zorlukları olan bir ülke olarak görmediklerini belirten Rankouissi de “Türkiye’de pozitif ivme görüyoruz. 2020’de TL’nin dövize karşı olumlu anlamda iyileşeceğini düşünüyoruz” diye konuştu.

‘Varlığımızı pekiştireceğiz’

Yatırım stratejilerinde erişilebilirlik ve altyapının önemli olduğunu belirten Younes, “Dünyanın en büyüğü olan İstanbul’daki yeni havalimanı ile transit ve Türkiye’yi ziyaret eden yolcular arasında olumlu hareket bekliyoruz. Özelikle Türk Hava Yolları’nı tebrik etmek gerekiyor. Ulaşım çok kolay. Türkiye bizim için çok önemli bir bölge. Bu nedenle İstanbul’daki lider otel operatörlerinden biri olarak varlığımızı pekiştirmeyi hedefliyoruz” dedi.  İstanbul’un yanı sıra Türkiye’nin farklı şehirlerine de yatırım yapacaklarını ifade eden Younes, “Yatırımlarımızda yüzde 40 ağırlık İstanbul ancak Türkiye’nin en büyük 10 şehrine de yatırımlarımız olacak. Yüzde 75’i iş şehirleri, yüzde 25’i ise turizm yoğunluklu şehirler olacak” dedi.

Türkiye’yi Radisson’un başarı hikâyelerinden biri olarak gördüklerini belirten Younes, şunları söyledi: “Son yıllarda çok olumlu ticari büyüme gösterdi. Türkiye’deki tüm otellerimizde yurt içi turizmin arttığını görmekten memnun olduk. Ayrıca Orta Doğu’dan İstanbul’daki otellerimizde konaklayan birçok ziyaretçi var. Avrupa pazarının Türkiye’ye döndüğünü görmek de umut verici. Geleneksel değerlerle birleşince ülkenin hızlı modernleşmesi, Türkiye’yi yabancı işletmeler için giderek daha cazip bir pazar haline getiriyor. Türkiye’nin başarısının altında yatan en önemli neden ise insanları. Türkiye, çok çalışkan, iyi eğitimli insanlara sahip.”

Haberin Devamı

‘Türkiye, başarı hikâyemiz’

‘Her an kıymetli’

Grup bünyesinde 95 binden fazla çalışan bulunduğunu belirten Radisson Group Başkan Yardımcısı ve İş Geliştirme Direktörü Elie Younes, “Biz her zaman sayıdan daha çok kalite önemlidir diyoruz. Doğru bir ekiple çalıştığınızda her zaman iyi sonuçlara ulaşırız. O yüzden iyi insanlarla çalışıyoruz” diyor.

Grup olarak 2019 yılının finansal açıdan en iyi yılları olduğuna dikkat çeken Younes, 2020’nin daha iyi olacağına inandıklarını söylüyor. Younes, başarılarının en büyük nedenini ise “Her an kıymetlidir diye bir mottomuz var. Bu hem misafirlerimiz, hem çalışanlarımız hem de yatırımcılarımız için geçerli. Diğer otellerden en büyük farkımız budur” olarak açıklıyor.