Yüksek  Seçim Kurulu 255 personel alımı başvuru şartları neler?
Yüksek Seçim Kurulu 255 personel alımı başvuru şartları neler? Yüksek Seçim Kurulu 255 personel alımı Merkez ve Taşra teşkilatında çalıştırılmak üzere 255 personel alımı gerçekleştirilecektir denildi. Başvurular 14 Ekim tarihinde alınmaya başlandı. Başvuru kapsamında Merkez Teşkilatına Mühendis, Çözümleyici, Programcı, Teknisyen, Bilgisyar İşletmeni, V.H.K.İ, Şoför, Sekreter, Santral memuru, Kaloriferci, ve Hizmetli alımı gerçekleştirilecek. Taşra teşkilatı için ise Zabıt Katibi ve Hizmetli alımı yapılacağı duyuruldu. İşte Yüksek Seçim Kurulu 255 personel alımı kapsamında adaylarda aranacak olan şartlar...
15.10.2019 Gündem