Kilo verdiren ve yağ yaktıran en etkili 5 yöntem

Her yıl düzenli aralıklarla hayata dair mükemmel planlar yapar ve fakat planları pratiğe dökmede sıkıntı yaşarız. Bu planlar arasında en popüler olanı tabii ki spora başlamak ve sağlıklı beslenmek. İngiltere'nin eczacı devi LloydsPharmacy, kilo verdiren ve yağ yaktıran en etkili 5 yöntemi açıkladı. İşte en etkili şekilde kilo verdiren ve yağ yaktıran 5 yöntem...

Kilo verdiren ve yağ yaktıran en etkili 5 yöntem

1- Ağırdan alın

1- Ağırdan alın

5 dakikada 20 kilo verdiren Sibel Can diyetlerine son! Kilo verme süreci yavaş ve dengeli biçimde sürdürülmelidir. Günde 500 ila 600 kalori daha az tüketmeniz durumunda haftada yaklaşık 1 kg verebilirsiniz.

2- Az ama sık egzersiz yapın

2- Az ama sık egzersiz yapın

Yetişkin bir birey haftada 150 dakika egzersiz yapmalı. 65 yaş üstü kişiler için bu süre doktor tavsiyesine göre belirlenmelidir.

3- Hareketli yaşam tarzı ile kalori yakın

3- Hareketli yaşam tarzı ile kalori yakın

Erkekler günde 2500, kadınlar ise 2000 kalori almaya ihtiyaç duyar. Kalori, gıda ürünündeki enerji miktarını ölçer. Daha aktif bir yaşam tarzı daha çok enerji ve kalorinin vücut tarafından yakıldığı anlamına gelir.  Asansör yerine merdivenleri kullanarak ya da toplu taşımada bir ya da iki durak önce ya da sonra inerek daha çok kalori yakabilirsiniz.

4- Alkol tüketimini azaltın

4- Alkol tüketimini azaltın

Alkol tüketimini azaltmak ya da tüketmemek, sağlıklı şekilde kilo verme sürecinize destek olur.

5- Daha sağlıklı beslenin

5- Daha sağlıklı beslenin

Sağlıklı kilo verme sürecindeki en önemli anahtar faktör kuşkusuz sağlıklı beslenmek. Gün içerisinde meyve sebze tüketimini artırmak ve doymuş yağ tüketimini azaltmak, sağlıklı kilo vermenizi sağlar.

Bu makaleye ifade bırak