CaddeSezonunu Antalya’da açtı

Sezonunu Antalya’da açtı

05.04.2026 - 07:01 | Son Güncellenme:

Zeynep Bastık, baharı Antalya’da karşıladı. Sezonun ilk açık hava buluşmasında sahneye çıkan sanatçı, enerjisi ve repertuvarıyla hayranlarını gece boyu dans ettirdi.

Sezonunu Antalya’da açtı

Şarkılarını yüzlerce kişiyle bir ağızdan seslendiren Bastık, konser sırasında izleyicilerin arasına girerek, fotoğraf çektirmeyi ihmal etmedi.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler