17.10.2025 - 07:01 | Son Güncellenme:
FARK YARATIYORUZ: Son 10 yıllık dönemde yenilikçi yaklaşımlarıyla sektörün en başarılı şirketleri arasında yer aldıklarını vurgulayan Erdoğan, “Oyunun kurallarını değiştiren çok fazla hamle yaptık ve sürdürülebilir bir başarı inşa ettik. 2015’te 445 milyon lira olan üretimimizi bugün 31.4 milyar liraya çıkardık. Özkaynaklarımızı 94 milyon liradan 4.4 milyar liraya yükselttik. Pazar payımız yüzde 1.66’dan yüzde 4.25’e ulaştı. Varlık büyüklüğümüz 25.6 milyar lirayı aştı. 12 aylık net kârda 2.2 milyar lira seviyesine ulaşan bir şirkete dönüşürken, sektördeki sıralamamızı 19’dan ilk 8’e yükselttik. Bu, kolektif bir başarı öyküsüdür. Güçlü mali yapımız, dengeli portföyümüz, kaliteli insan kaynağımız ve ana sermayedarımız VIG’nin desteğiyle ülkemizde sigortacılığa yön veren bir şirket olmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.
Geleceğe dair de güçlü mesajlar veren Erdoğan, “Bu başarı sadece sayılardan ibaret değil. Bugün Ray Sigorta, Türkiye’nin en değerli markaları arasında. Gerek müşterilerimiz gerek çalışan deneyiminde sektörde örnek gösterilen uygulamalarımızla fark yaratıyoruz. Bundan sonra da oyunun başrolünde olmayı sürdüreceğiz. Dijital dönüşüm, yeni nesil kişiselleştirilebilen ürünler, müşteri deneyimi ve sürdürülebilirlik odaklı çalışmalarımızla sektöre ilham vermeye devam edeceğiz. Çünkü biz; hep daha iyisini arayan cesur ve güçlü bir markayız. Müşterilerimiz ve iş ortaklarımızın nezdinde güven, deneyim, kalite, başarı ve samimiyetle özdeşleşen Ray Sigorta markamızı çok daha ilerilere taşıyacağız” ifadelerini kullandı.