Galatasaray'a büyük şok! Gençlerbirliği'ne yenilen sarı-kırmızılı ekip kupaya veda etti
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Galatasaray sahasında Gençlerbirliği ile karşılaştı. Konuk ekip maçtan 2-0 galip ayrıldı ve adını çeyrek finale yazdırdı. Galatasaray ise kupaya veda etti.