03:15Okan Buruk'tan Türkiye için Dünya Kupası iddiası! 'Yeniden 2002 ruhuna döndüm'Süper Lig'de Karagümrük ile 0-0 berabere kalan Beşiktaş'ta Teknik Direktör Sergen Yalçın açıklamalarda bulundu.
'CAMİA BUNU KABUL ETMİYOR'
"Bazen oyuncuların kötü oynama hakkı var. Ancak Beşiktaş camiası bunu kabul etmiyor! Büyük camiada bunu kabul ettiremezsiniz. Camiada soru işaretleri oluyor doğal olarak... Bu sene bilmiyorum ama oynanan oyunlar...
'OYUN BİZİ TATMİN ETMEDİ'
Bu oyun bizi tatmin etmedi. Kazanmamız gereken bir maçtı. Daha tempolu ve agresif oynamamız gerekirdi ama bunu beceremedik. Oyunun tamamında sıkıntılar oldu. Oluyor böyle maçlar, takılıp kalmamak lazım. Yaşanan problemleri çözmek, neleri yanlış, neleri doğru yapıyoruz... Onların araştırmasını yapıyoruz birçok şeyi düzelmeye çalışıyoruz. İnişli çıkışlı performans sergiliyor takım... İnşallah bundan sonrası iyi olur."
'İYİ BİR SEZON FİNALİ YAPMAK İSTİYORUZ'
Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Yalçın, "Oyun ve skor beklediğimiz gibi olmadı. İç saha maçlarını iyi oynayarak kazanmak istiyoruz. Bugün oynadığımız oyun bizi tatmin etmedi. Takım ve bireysel performans beklentilerin uzağındaydı. İkinci yarıda pozisyonlarımız vardı ama şanssız da olunca kazanamadık. Yolumuza devam edeceğiz. Bir an evvel problemleri çözüp neler olup bittiğine bakacağız. İyi bir sezon finali yapmak istiyoruz." diye konuştu.
"HEDEFSİZ KALINCA İŞLER BİRAZ DAHA ZORLAŞIYOR"
Ligin son bölümünde bu tür performansların normal olduğunu kaydeden Yalçın, şunları söyledi:
"Bitime 3 maç kaldı. 4'üncülük pozisyonunu korumaya çalışıyoruz. Oyun tatmin etmedi. Maçın zor olacağıyla ilgili çok uyardım oyuncuları. Ne olursa olsun iç sahada oynuyoruz, kazanmak zorundayız ama bazen işler istediğimiz gibi olmayabiliyor. Rakip iyi mücadele etti, iyi savunma yaptı. Üzgünüz tabii ama sonuçta şampiyonluğu da kaybetmedik. Bu tür sonuçlar ligin sonunda olabiliyor. 4 takımın üçü kazanamadı bu hafta. Bu tür skorlar çıkabiliyor. Hedefsiz kalınca işler biraz daha zorlaşıyor. Kupadan sonra lige konsantre olmak kolay olmuyor. Çok uyardım ama oyunculara fazla geçmemiş demek ki. Kupa bizim için çok değerli. Bizim için son çıkış Türkiye Kupası yarı finali. Final biletini yakalarsak bir hedef doğrultusunda ligin sonunu görmüş oluruz."
Yalçın, ayrıca gelecek sezonun kadro planlamasıyla ilgili herhangi bir toplantı yapmadıklarını ve kupa maçından sonra konuşacaklarını söyledi.
09:57Seçim yarışı! Başkan adayı Aziz Yıldırım: Fenerbahçe'ye borcum var
08:08Fenerbahçe Başkan Adayı Hakan Safi'den seçim vaadi: Islak imza olmadan konuşmam
00:35Beşiktaş, Vincenzo Italiano'nun sözleşmesini resmen duyurdu! 'Kesinlikle başaracağız'
00:21Beşiktaş, yeni teknik direktörü Vincenzo Italiano'yu resmen açıkladı! İstanbul'a geldi, işte alacağı maaş
15:01Galatasaray'ın Can Uzun teklifi ortaya çıktı! Icardi'ye sürpriz alternatif
01:47Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım'dan transfer çıkışı! Hakan Safi'ye Merih Demiral tepkisi
03:18Fenerbahçe başkan adayı Hakan Safi'den Ersun Yanal açıklaması!
01:32Bakan Bak, Milli futbolcuları ABD'ye uğurladı
09:43A Milli Takım'ın Dünya Kupası kadrosu açıklandı!
03:38Vincenzo Montella'dan ayrılık iddialarına yanıt: Birisi ararsa, bana getirme
02:00A Milli Takım'dan gösterişli prova! Milliler, Dünya Kupası öncesi Kuzey Makedonya'yı farklı geçti
03:15Fenerbahçe'de Hakan Safi'den transfer açıklaması! '2 Milli oyuncuyla anlaştık'
03:36Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım resmen duyurdu: 2 santrfor ile prensipte anlaştık
01:07A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası hazırlıklarını sürdürdü
01:05İngiltere'de tarih yazan Türk başkan!
08:16Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım: Mourinho'da kazığı yedik
00:22A Milli Takım'da Kerem Aktürkoğlu şoku! Antrenmanı yarıda bırakmak zorunda kaldı
01:39Galatasaray'da Dursun Özbek yeniden başkanlığa seçildi! 'Daha iyisini yapacağız'
01:30Türkiye Kupası Trabzonspor'un oldu! Bordo-mavili ekip, Konyaspor'u 2 golle geçti
06:47Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım'dan Ali Koç ve Hakan Safi'ye çağrı! Stat projesini tanıttı